• zasata

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-08-24 12:28:08 följande:
    JAG funderar ju tom på en billig syskonvagna tt ha när det behövs och min näst yngsta är 4! Grejen är den att jag vill gå raskt och långt, det vill inte han. Han tycker det är tråkigt. Men åka vagn tycker han är lite lyxigt. Dessutom så tycker han det är jobbigt att springa med brorsorna till bussen på morgonen, jag förstår honom. Det skulle vara väldigt mkt smidigare med en syskonvagn.

Jag tror jag letar efter en bättre begagnad (billig) Brio Duette eller liknande. Möjligen en P&T eller MT om den är billig. Men viktigast just nu är billig och inte långt borta då jag måste kunna hämta. Maken jobbar just nu lite udda tider och ute till skogs så han är inte mkt till hjälp.

Så, nej jag tycker inte det är dumt om du känner att det finns behov. Hur mkt pengar du lägger beror ju på hur mkt du tycker det är värt.
    säg till om du ser något billigt i Göteborg *också på jakt*

Denna påminner mig om något...
    www.blocket.se/goteborg/4ME_Syskonvagn_Atalanta_28535737.htm&w=2
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-08-25 21:36:17 följande:
    Du måste dra ned på arbetet har jag ju sagt . Vadå, fick du svar att den var såld? Hoppas hon fick den i så fall. Skall du inte hellre ha en med rörliga framhjul?
    är ju en prisfråga ;) denna var billig så hade ju bara kunnat hämtat upp den.
    Denna månaden var första gången i mitt liv jag fick en hel lön
    ja det säger jag med.. men kommer jobba så här mycket i ett år nu!
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-08-25 21:50:01 följande:
    Z: är det ett vikariat du har? Är den nya tjänsten också på BS? (kul förkortning). Skall Tobbe vara hemma hela tiden, han skulle väl plugga?
    han är hemma till 31 jan.. nix det är ett annat ställe nästa tjänst (skönt!).
  • zasata

inte läst så noga... jobbar ju!! i mrogon bara 12-16..
    men håll nu tummarna för mig...
    Skulle köpt en UJ idag,, mailade och sa att jag kommer på lördag, hade mailat tidigare och sagt jag är intresserad om den finns kvar. vi bestämmde lördag, men nej nu är den såld Demon
    Nu har jag mailat på en annan, inte fått svar än och inget telefonnummer, men tror jag är sent ute..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11