K*B*N, pratar del 11
coolt ase!
jag är för feg
idag har vi börjat med paketkalendern! = om 24 dagar sitter jag på planet!
coolt ase!
jag är för feg
idag har vi börjat med paketkalendern! = om 24 dagar sitter jag på planet!
Kavat, vi hade tappat bort pinnar till den jag hade som liten men köpte den som fattades på bp!Tror den kostade typ 50:-
Någon som vill hämta en sak åt mig i Solna?
Vi är hemma en vecka till... M's mage är ff inte bra så nu är det vab till nästa torsdag... Börjat med mjölkfri kost för att kolla om d hjälper... Dom misstänker tillfällig laktosimtolerans... Jaja jag slipper jobbet med allt strul å sen e jag planerat ledig inför resan från 10/12
Fr s jag e på
Har köpt till Mina som ska med till Thailand... Dom var korta! Annars tycker jag dom flesta klänningar är långa, men sjukt bra pris
Jag vann en auktion på t med en sulky, stog Gbg som ort, regelkterade inte mer än så... Man kunde hämta den på t-centralen mot 200:- men jag ville ju hämta i Gbg så jag brydde mig inte... fick mail efter avslut att man måste hämta i Sthlm! Varför står då ort Gbg? Erbjöd mig att betala auktionen mot att hon satte ut den igen... Tyckte d var skäligt, vill ju inte ha den skickad hit å inte fan betala 200:- för att hämta skiten! *arg*
Coolt fr s! Har shoppat tyg idag = drar på date... Med symaskinen
Angel: jag å sys ska till Gbg på sönd. Ska till hagabadet men tänkte ta en sväng på julmarknaden med vi kan shoppa för dej
Någon som vill ha råttorna som flyttat in i vår källare igen? Alldeles gratis!!!