Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan: Jag såg ditt sms om KappAhl, tack för att du tänkte på mig Har dock inte varit i närheten av någon (svensk) affär den senaste tiden så de pengarna har jag sparat

• Fröken Småland

Pruseluskan: Du skall sälja din bumperbar! *skäller på*

*muttrar om hur världen skulle se ut om alla gav bort saker*

• Fröken Småland

Passau: rackarns att inte de små får vara friska

Idag fick jag ett skitroligt samtal. Förra sommaren träffade vi en dansk familj på en camping i Röstånga, för övrigt dit som vi skall åka imorgon. Nu, ett år senare, ringde han och frågade om vi skall dit i år igen för de är där nu! Hur kul var inte det? Maja kommer att bli överlycklig för de hade två stora flickor som var jättesnälla mot henne

• Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-07-17 17:15:20 följande:
    Kul, ni måste gjort ett bra intryck
    Haha, eller kanske var det tvärtom? Att de vill kolla om vi kommer för i så fall skall de åka vidare Drömmer

Jag skall fundera på bumpern Jag behöver den ju inte nu men det gör den ju mer lättsåld när det är dags för avyttring
  • Fröken Småland

Vad mysigt! Paradoxalt bara att du är ganska precis vid din målvikt men det är "bara" att göra det igen . Med lite tur kanske du inte går upp så mycket. Det går bra att äta GI när man är gravid va?

• Fröken Småland

Prus: du frågade om jämförelse mellan UJ och Swift. Största (enda?) skillnaden är nog storleken. UJ har mycket mer plats för barnet men blir också rejält större i yttermått såklart så det är både bättre och sämre. Fast jag har lite svårt att vänja mig vid att den är så bred så jag krockade nog fem gånger med butikshyllor när jag var och handlade *amatör* Men köregenskaperna är faktiskt riktigt riktigt bra och jag är supernöjd med både färgen, skicket och priset

• Fröken Småland

Riski: har du köpt någon Zapp ännu? Jag kom att tänka på att det finns en som ser exakt likadan ut fast med viloläge. Kommer inte ihåg namnet nu men Zasata länkade, kanske hon minns?

• Fröken Småland

Nu måste jag leta vidare bara för det, klarar inte såna lösa trådar Något säger mig att namnet liknar Teutonia. *tok-googlar*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11