• zasata

K*B*N, pratar del 11

hum en snabb fråga, besällt en kakhi suflett till bee+.. men fudnerar på topsett till cam.. blått 50% nytt.. Ja eller nej? då är det med suflett va? Tänkte om det dyker upp  någon billig vagn Oskyldig

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-08-27 08:38:25 följande:
    Det är komplett med sufflett, sittdelsöverdrag och liggdelslock. Men njäe... Det dyker nog upp fler när/om du skaffar dig en vagn

Är det rea även på Bee-suffletter? Oskyldig
    ja fanns en kvar :D men inte bestämmt mig än 50spänn frakt så blir 300kr... :-s
  • zasata
    Nifelheim skrev 2010-08-27 11:09:45 följande:
    Kommer in och vinkar hejdå innan vi drar oss mot grannlandet. Packningen ser ut som att vi skulle flytta dit och inte vara borta i en vecka. Bara necessären med E:s en miljard mediciner tog ju upp en halv resväska nästan. Drömmer

E ser fram emot båtresan tokmycket, och jag tycker att det ska bli väldigt trevligt med en resa med bara min pappa (Jag tror nämligen, att hans fruntimmer inte ska med. Har inte vågat fråga).
    Trevlig resa!
    passau skrev 2010-08-27 11:27:40 följande:
    Z- den mailade jag med på ;) 3-dagars har vi haft men M hade bara feber första natten... Och ingen klåda... S har ff 40 feber men börjar få stora jätte finn-liknande saker på benen som är kraftigt upphöjda... Hon är mer påverkad än M. Och verkar ha ont i kroppen... M var inte påverkad alls mer än alla utslag hon inte brydde sig om...
    Oj.. låter inte bra
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11