kul med get
typ
god jul pappa!
här får du en ...
du slipper plocka upp om den sket 
M fick feber i natt och när ipren började verka blev hon pigg... det vaar inte jag... men maken var uppe med henne och sen somnade hon i vagnen...
har försökt ringa VC sen igår då jag misstänkte detta redan då iom att syster, mamma och pappa har mycoplasma och jag och maken hostat tills vi fick kväljningar...
men som sagt det går inte att ringa vc och att gå dit med sjuk M och pigg S och vänta bland alla sura pensisar är inte så kul, men vi hade bokad tid till bvc idag för andra twinrix, (vilket M inte kommer få) så jag hoppas dom kan hämta en läkare som kan skriva ut pc iom att vi åker om 13 dgr...
jobbigt värre, ska bli uppsagd på jobbet i morgon förutsätter jag (skit samma då jag har annat att gå till, men d vet han inte) men han ska få betala för all mobbing och all utfrysning mm + att det står i min tjänst att jag ska göra det alla andra gör, skall bli intressant hur han tacklar detta, speciellt iom att han säger upp min i samband med att jag kommer tillbaka från fl... Facket ska ju vara med och jag har vässat knivarna och kommer kasta hej vilt!