Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Titanium Breeze var det! *pustar ut* . Vi är för övrigt på väg till Skåne med husvagnen. Tydligen är "vår" camping fullbokad men vi står på kö och hoppas att många åker idag, annars får vi fundera ut en reservplan. Min pyssling från Lund kommer och hälsar på oss i veckan så då får jag min Chicco. En bra vagnvecka helt enkelt

• Fröken Småland

Nif: gå in på hemsidan och logga in med prenumerationsnr och postnr. Står på baksidan. Inboxa uppgifterna till Zasata så kan hon också kolla

• Fröken Småland

Prus: jag svarar åt Riskiflickan; skulle nog tro att
    de har läst receptet men saknar några ingredienser

UJ:n gav jag 1200 kr för med beach/lime-klädseln. Lagom . Sen har jag redan köpt till en gräsgrön och en Coco för sammanlagt 450 kr *nöjd*

Bild kommer när vi kommer hem igen.

• Fröken Småland

Prus: jag menar att Riskiflickan och Riskipojken mest snackar om saken. Till hösten är det skarpa skott som gäller (sorry Riski att jag svarar för dig men har jag nu börjat...)

På semestern är UJ:n med den här gången. Det är en 05:a men med det säkra handtaget. Nu skall jag bara jaga ifatt en sisådär tio klädslar till den î?. Och på onsdag kommer min Chicco î?¢

• Fröken Småland

Kul med ny vagn Zasata! Mindre kul med bilrep Kavat

Vi är på camping som jag tror ni vet. Skall till min väninna i Lund imorgon och tänkte svänga in på Polarn och se om jag hittar något kul

• Fröken Småland

Halloj i tråden!

Lokatt: Här kom en liten skur i morse, sen har det varit lika (olidligt) varmt som resten av veckan. Tur att vi har vattenrutschkana utanför husvagnen

Ekorren: skulle gissa att vi åker hemåt på måndag-onsdag någon gång. Inboxa mig om det är något du vill att jag skall hämta upp, kanske ligger det på vägen? Vi bor ju våldsamt "off" så det är oftast rejäla avstånd till allt.

Tråden: KANSKE jag åker förbi Osby på vägen hem. Den som har en konkret beställning är välkommen att inboxa mig

• Fröken Småland

Zasata: visst kan du backa så länge affären inte är genomförd; dvs varan är betalad och levererad. Men jag tycker att du i så fall skall kompensera dem för bensinen (för visst skulle de möta upp?). Men den är säkert jättefin! Annars får du kolla på min Chicco

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11