• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-09-13 10:43:12 följande:
    *joinar Kavat*
    Tar du röd kjol och vit top så tar jag tvärtom?
  • Kavat
    Kavat skrev 2010-09-13 11:15:33 följande:
    Tar du röd kjol och vit top så tar jag tvärtom?
    Kom på att det inte är Lokatts färger *åker och köper lila top och grön kjol.*
  • Kavat
    Pruseluskan skrev 2010-09-13 12:28:24 följande:
    I'l let you know as fast as I can, trust me... this is killing me!
    Jag somnade strax efter halv fem och sedan upp halv sex.

Idag är det tungt.....igen
    I vissa lägen känns det som om jag faktiskt ska drabbas av panik, på riktigt.
    Hjärta
    Kan du inte komma på något som du vill ha och när denna dag är över så gör du det/köper det så du har något trevligt att se fram emot. Planera en resa, ta ett bubbelbad, fika med en kär vän eller tja, vad som helst som kan få tankarna att skingras lite.
  • Kavat
    Pruseluskan skrev 2010-09-13 17:12:09 följande:

Kavat - skicka över lillen hit, jag kan ändå inte sova och behovet av att snussa bebbe är STORT! Och det kanske skulle få mig lugn...

Ja, det hade jag gärna gjort. Problemet här är maten, äta varannan timme! Annars så hade jag lämpat över honom nattetid på maken för länge sedan. Oskyldig
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-09-13 18:57:33 följande:
    Kavat: Jag tänkte faktiskt lite på dig annars när jag fick Scootern idag, du ville ju ha en enkel vagn till lilleman? Annars den där Babytraveln i Borås som Zasata länkade till? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Euh.. Tror jag stör ihjäl mig på en sådan?! Eller? Borde egentligen ha en Bee+ eller UJ/swift... Men ram till buggan skulle ju funka, då slipper man två chassin. *funderar*

Flinar åt maken som ECar liten, lite ofrivilligt i detta fallet, men det går faktiskt.

Var är Asereht, ligger nerbäddad med feber??? Krya på dig gumman! Hjärta
  • Kavat
    Pruseluskan skrev 2010-09-13 19:40:08 följande:
    Kavat- då får jag helt enkelt flytta in och ta han mellan passen då
    Åh, ja, det låter toppen! Tänk då kanske man äntligen kan få lite support och någon att dricka te och kaffe med på dagarna! Kaffe Ta med dig öronproppar (så du slipper höra de andra barnen och maken när de sätter fart! )Flört
  • Kavat

Krya på er allesammans som är sjuka! Hjärta

Nu ska jag försöka kurera nackspärren jag fick idag med lite sömn. Kram och natti!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11