Ekorrfamiljen skrev 2010-06-17 10:58:50 följande:
Kan inte klistra in saker jag kopierat i inlägg, därför jag inte lägger till mig på listan själv.
Pruseluskan: Jag är SJUUUKT NÖJD med min Sing!

Hade varit kul med sittdel i annan färg ibland, men annars så.

(Jag älskar turkos också förstås!) Det jag kommit på som är lite negativt är att suffletten är så kort (ska köpa extrasufflett) och att man inte kan ha vanlig ståbräda på den (men Buggy Board Maxi ska funka) men annars inget problem alls. Smidig, lättkörd och lätt att fälla ihop och upp och att montera.

*käääär*
jag har oxå förstått att den är perfekt för folk med onda ryggar då den är lite högre (?)
Nifelheim skrev 2010-06-17 11:03:02 följande:
"MAMMA jag hittade dina TUUUTTAAAARRR! " vrålade Elric så att det ekade i hela tvättstugan i morse när han skulle hjälpa mig stoppa in tvätten i tvättmaskinen. Det var alltså en BH han hade hittat, ska jag tolka det som att jag har så små bröst att han tror att de är borta utan bh:n?

hahaha.

Ekorrfamiljen skrev 2010-06-17 12:13:51 följande:
Fröken Småland: Har du fått din kamera än? Jag är så nyfiken på om den är bra, för jag vill gärna ha en själv.. Eller iaf en bra digital systemkamera.

vi har en Nikon som är kalasbra!
Kavat skrev 2010-06-17 13:44:17 följande:
Tunn och prasslig, om jag tänker på rätt jacka. Vet dock inte hur den håller mot vatten för jag har inte testat.
Jag har inte hört om Po.P uppror, men kan inte annat än att hålla med.
Råkade åka en sväng om Po.P på vägen från akupunkturen.. Tänkte att jag kan ju se om de har något som jag råkar vilja ha. Jag hittade en massa till bebisen som jag var tvungen att köpa.

Bl.a den fina gröna skaloverallen, dock blev det i 74, tycker inte behover finns innan, så den får ligga här och vänta ett år, men älskar färgen så kunde inte låta bli. *Viskar och en grön i fleece också... Och lite annat...*
älskar den gröna skaloverallen, på webben fanns den endast i 74

tänk om den fanns i 104 *drömmer*