Ekorrfamiljen skrev 2010-06-23 09:05:17 följande:
Usch! *lider med dig* Än rymmer inte Vendel, men det är nog snarast en tidsfråga..
Idag frågade Vendel var temuggen, som hörde till ett fat han hittade på köksbänken, fanns. Jag pekade på muggen och sa att det var te kvar i och att han inte fick hälla ut det. (Jag menade iofs hälla över sig och solka ner kläderna..) Det första ungen gör är att ta muggen, demonstrativt gå fram till slasken och hälla ut teet!!!

Jag får krupp! Sedan hittade han en flaska med gammalt vatten som blivit kvar från nån utflykt. Hans pappa och jag sa båda åt honom att låta den vara men han ville hälla ut det också. Jag sa nej, sluta, stopp och lägg av, men tror ni att det hjälpte?

Tackolovfördagis!
Frk S: Vad trist att ni inte kommer nu, men ni är väldigt välkomna i augusti istället! Det är nästan bästa tiden på ön om jag får säga det själv.
Kavat: Min amningshjärna är lite trög.. När är det ni kommer? (Om ni kommer?

)
Idag var det ett helsidesreportage i vår lokaltidning om två tonåringar med dysmeli!

Visserligen väldigt tunt och innehållsfattigt, mest bilder, men ändå.. Nästa vecka har Svenska dysmeliförbundet sitt ungdomsläger här på ön. Vi funderar på att smyga dit och bara kolla lite för att få ett hum om hur det blir för Vemund i framtiden.
Pruseluskan: Hur gick det igår?

mena du om jag somade eller ej

hehe