K*B*N, pratar del 11
Hoppas att det går bra idag fröken Småland i de nya jeansen och sjalen! Spännande! *håller handen*
Hoppas att det går bra idag fröken Småland i de nya jeansen och sjalen! Spännande! *håller handen*
Lokatt, vad fina ni är! Man riktigt ser hur det lyser om hunden!
BTW min sambo var ju bara för rolig här om kvällen, (uräkta snuskiga samtalsämnet) men han kom hem typ 8 på kvällen o de första han säger när han kommer in genom dörren typ är ska vi gå o tillvärka en Elvis.. Efter tillvärkandet så ger han mig en befallning * Nu ligger du kvar där med benen i vädret så du inte spiller ut någon Elvis* Sen går han... Dagen efter så ringer han från jobbet på fm, och frågar * tror du de blivit en Elvis nu?? * Och jag svarar så klart hur ska jag veta de 8 timmar senare??? då får jag bara till svar, de vet väl alla kvinnor... Som om de e standard för kvinnor att veta 8 timmar senare att man e gravid
Ja jag vet, han e klockren och helt jäkla galen, hur kan man låta bli att älska han hahaha.
En intressant artikel om reumatism och ledvärk kopplat till gluten för intresserade:
www.matnyttig.se/articles/12-foedoaemnes-intolerans-/179-ledbesvaer-kan-beror-pa-glutenintolerans