Nifelheim skrev 2010-05-29 21:21:41 följande:
Jag måste säga att det där melodifestivalsjoxet inte alls är min grej... Idag har jag varit såå duktig. Först gammeldags marknad, sen hem och sytt som en tok. Sytt klart vagnsåbäket, så nu ska jag bara montera ihop det sista och sen be de hämta den, sen trillar det in lite söta slantar därifrån. Sen har jag fållat upp jeans åt Grannen, lagat tre par jeans åt Elric, pillat i resår i två par byxor åt honom, tvättat, fållat upp och strukit Elrics frack och sytt klart en mössa som legat halvklar i sisådär två år. Puh.. Borde verkligen städa också, men det får väl bli en akutstädning i morgon efter morsdagsmiddag hos min mor. Pissväder ute förresten, var är sommaren?
Jag har inte sett en minut av skiten. Tycker det blivit så dåligt. Förr tyckte jag att det var lite kul men nu...orka som dottern skulle uttryckt det.
Önskar jag kunde vara lika energisk och handlingskraftig. Själv surar jag mest för att jag inte har kantband och för att jag inte kan komma till ett ställe som säljer förren till slutet av veckan siom kommer.
Vill gärna se kort på vagnen som fixats.