K*B*N, pratar del 11
lite av tillbehören :)
fy vad tråkigt att bli av med plånboken..
undrar med vad man har dom koderna till?
nybakat bröd är gott, får jag ofta på kvällen ^^
Ja jag är väldigt nöjd med vagnen, :)
God morgon..
Här e en till som vaknat upp efter en trevlig kväll på bonddansen Dock sluta min kväll i att ta hand om min underbara kusin som inte var allt för underbar just på små timmarna så där när intaget var bra över hennes gräns. Men men
Har dessutom dela säng (läs madrass på golvet) med min man och vår vita shäfer på 40 kg... De var trångt o varmt, och när Meya gick siin väg vart de kallt. Aldrig e man nöjd
Zasata: Va fick du ge för buggan? Har vart inne på en bugga själv men nee. Har inte den ekonomin än. Camens klädsel ska väl passa froggen oxå om jag inte minst fel.
Pratade med babyproffsen idag, som sa att man inte kan laga vajen på bugaboo cam (bromsen) Det kan väl inte stämma? visst måste man kunna det? DOm sa att jag måste köpa nytt chassi!
Jag är tröööött gått två mil med camen idag :)
NÅN SNABB!!!
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleon_29233448.htm&w=3
Jodå jag är rätt nöjd än, vill ha lite nya tillbehör och hjul bara, men tycker den är lite tung då jag mest haft bee det senaste. funderar på snöhjul, eller vanliga?
Jag har en del overaller tänkt lämna till min bror men vilken stl söker du till honom?
Här är det med förkylningar, jag har ont i halsen :(
Barnen hostar, Leo har fått börja med inhalatorn och tobbe helt döv ;)
Nu håller bromsen på att lagas, för 29,50kr! liiiiite bättre än babyproffsens pris på 4500kr.
Ååå jävla "plupp" på vajern låssnar hela tiden