• passau

K*B*N, pratar del 11

2h sömn är för lite för mig... =zombie

• passau

hade gecko, men M ville upp och lutade sig frammåt, då saknade jag bågen och sålde den...

har troligen hittat mitt problem!
    M har fått mollipect, vilket kan ge hallucinationer, mardrömmar å annat trevligt...
    kanske kan få sova lite i natt, men mer i morgon när allt gått ur kroppen på liten M...

• passau

Har efter sjukt många besök å mkt tjat äntligen fått en diagnos på M, otit och bronkit! Bra doctor skrev ut mot mycoplasma direkt och ingen skit medicin först...

• passau

Shit! Jag som tänkte att M började bli stor men hon är ifs 19mån men här är det stopp! Jätte kul! grattis!

• passau

En cysta kan oxå vara ett vätskefyllt hålrum! Måste inte alltid vara det värsta... Men jag förstår din oro... Kram! Nu Lucia på dagis och sedan förhandling med chefen efter lunch... Håll alla tummar för mig kl 13 så får ni tillbaka dem sen

• passau

Nu drar jag på förhandling, dom är så snälla så dom inte ens säger rätt tid... Håll tummarna hårt!!!!!

• passau

Slutförhandlat; kunde gått bättre men 3 +1 mån betalt och behålla iphonen utan abonemang känns ändå ok även om jag kunde krävt mer men då hade dom nog kursat å då får jag inte en krona så, därefter gick jag direkt till mitt nya jobb känner mig överkörd av tåget... Ska lägga mig i soffan å kolla klänningar med s nu, jag kommer nog somna

• passau

Företaget har stora skulder å hade inte råd att ha kvar alla... Jag å bror hade varit med från början och d gillade inte en sur tant ;) vi gjorde kring uppgifter och var enklast att ersätta med konsult typ... Bror sa upp sig själv... Orkade inte med alla interna konflikter som var... Jag var rätt less oxå men hade tänkt säga upp mig efter sommaren när d nya företaget kommit igång lite mer... Men men...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11