Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Prus: de kör två- och treåringar också, fast inte alla förstås. Men en sån jättevagn jämställs med promenad- och sovvagn i Danmark. Inget man tar med i bilen för en dagstur med andra ord. Men i Dk är det onormalt att låta barn sova middag inomhus, därav att de används så länge. Mycket bättre utomhussäng får man leta efter

• Fröken Småland

Prus: jag har en svart med mjukt silikonskal. Om du vill få din iPod adopterad så vet du var det finns ett kärleksfullt hem...

• Fröken Småland

Kavat: vi köpte svarta silikonskal på Teknikmagasinet. De har superbra kvalitet, helt annan än det läckra rosa jag köpte på Tradera. Men annat pris också såklart.

• Fröken Småland

Prus: äsch då, det är en touch jag vill ha...

Ekorren: jag har gissningarna hemma men har tappat intresset efter att hon knep förbi den 25:e î?î?î?

• Fröken Småland

Halloj alla som jag inte messat med från Osby!

Fanns inga Sittyklädslar alls tyvärr Inte heller några roliga tillbehör eller klädslar förutom till Happy. Jag köpte några långa "flytkorvar" till Maja att leka med i vattnet, annars inget till mig *amatör*

• Fröken Småland

Tack för tips om UJ-klädsel, fortsätt gärna med det Just den här hade jag redan sett och lagt till favoriterna (ni har sett att Tradera har en app va?). Jag fattade också som att det var hela vagnen, men funderar på den ändå. Går ju sätta på en annan klädsel och sälja vidare *funderar*

• Fröken Småland

Asereht: Jag förstår precis vad du menar men här är också världens o-coolaste människa. Shit vad vi skall vara o-coola ihop

• Fröken Småland

Ekorren: Tack för brev! För er andra: Ekorren skickade mig ett brev med Gotlandsinspiration, innehållande både godis och te *mumsar* Någon gång kommer vi, lovar!! Förresten, på tal om ångest så kan jag lova att jag också har det! Har gått upp tokmycket nu och ligger 10 kg plus!!! Tror jag väger lika mycket nu som när jag precis fått lilleman *gråter* Så länge vi var på semester så var det väl ok men nu när jag kom hem och kollade mig i spegeln så kände jag inte igen det runda ansiktet Nya tag i fläsktråden, men jag var tvungen att nämna det här också eftersom det är en viktig sak i mitt liv just nu. En annan viktig sak är min UJ Skall pimpa den gräsgrön idag tror jag

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11