K*B*N, pratar del 11

Grattis på namnsdagen Prus!
Asereht. Jag har alltid haft väldigt bra värden på blodsockret, men här "måste" man göra glukosbelastning 2 ggr/graviditet om man är överviktig. Eftersom värdena alltid varit bra, även vid belastningen så tar jag "risken" och avstår den här gången.
Skip*Hop är ganska fina, men jag vill ha en i rosa bubble gum isf. Funderar på om jag kanske behöver en dubbel nu till sommaren?
Sitter och drömmer tillbaka bland mina gamla bilder... mina omklädda vagnar jag haft.
Mycket omtyckta och älskade kimin.
Nifs gamla vagn, som jag dumt nog klädde om. Tyckte bättre om den i nifs röda manchester... jag använde faktiskt aldrig den i den här gröna klädseln utan sålde vidare den.
Nifs (igen) sulky, omklädd i orange dralontyg.
Och så var det Rollerbugen då...
Tror det var alla vagnar... har visserligen sytt en sulkyklädsel till en kompis oxå...
Dax att plocka fram lite inspiration inför frog-pimpning.
NU minsann... jag gjorde det. Tog mig (och pojkarna) till provtagningen, och hade sånt tur så när vi kom dit var det INGEN där. Rätt in på provtagningen bara, så var det klart på 5 minuter. När vi gick ut, så satt det 4 pers i väntrummet. Phu, vilken tuuuuur
Och så har jag hämtat paketet med lyktorna. De var ju rätt stora Gissar att frakten kommer gå på en del där prus.... ska väga och mäta lådan och se vad det blir.
Huuuuu.... 84 kr i frakt med posten
I morgon är det kub-time. Passau, vi kommer inte kunna komma förbi den här gången Daniel har åkt på feber igen, vi fick hämta honom från skolan idag
Stackars plutten, nästan 40 grader igen. Han har sovit sen 17.30 idag. Så vi kommer vara tvungna att ta med honom imorgon. Och eftersom den där febern är något som går på skolan=smittsamt??, så känns det inte rätt att dra in den till er. Hugaligen!