Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-02-09 10:07:20 följande:
    oho...nu var dem på halva men man måste beställa för minst 200kr... hatar sådant :-/
    Dåligt Men jag kan ju skicka mina till dig? Ville ju ha de till jul. Vi har ingen sån stil här annars, så de kommer ligga i lådan fram till nästa jul. Vill du ha de? Allvarligt alltså!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-09 10:16:31 följande:

Grattis på namnsdagen Prus! {#emotions_dlg.flower}

Asereht. Jag har alltid haft väldigt bra värden på blodsockret, men här "måste" man göra glukosbelastning 2 ggr/graviditet om man är överviktig. Obestämd Eftersom värdena alltid varit bra, även vid belastningen så tar jag "risken" och avstår den här gången.

Skip*Hop är ganska fina, men jag vill ha en i rosa bubble gum isf. Funderar på om jag kanske behöver en dubbel nu till sommaren?

Så klart du behöver det
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-02-09 10:17:16 följande:
    Hjärta
    oho! Absolut... men du betalade väll fullpris för dem?!
    Ja, men so what Inboxa din adress så fixar jag resten.
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-02-09 10:23:48 följande:
    Jättesöt, hade det inte varit fötter så hade jag kunnat tänka mig nöffen i en sån.
    Konstigt det där, för vet du vad den heter? Kram sparkbyxa utan fot. Men det är ju helt klart fötter på den bilden, eller hur? Märkligt.
  • Lindadjo

Sitter och drömmer tillbaka bland mina gamla bilder... mina omklädda vagnar jag haft.

Klar!
    Mycket omtyckta och älskade kimin.

Omklädda brion är nu komplett med tryck-knappar och allt. Nu är den redo för sitt nya hem.
    Nifs gamla vagn, som jag dumt nog klädde om. Tyckte bättre om den i nifs röda manchester... jag använde faktiskt aldrig den i den här gröna klädseln utan sålde vidare den.

nya sulkyn.
    Nifs (igen) sulky, omklädd i orange dralontyg.

Hemmsasydd klädsel till Rollerbug med färgmatchande footsack. -såld
    Och så var det Rollerbugen då...

Tror det var alla vagnar... har visserligen sytt en sulkyklädsel till en kompis oxå...

Dax att plocka fram lite inspiration inför frog-pimpning.

• Lindadjo

NU minsann... jag gjorde det. Tog mig (och pojkarna) till provtagningen, och hade sånt tur så när vi kom dit var det INGEN där. Rätt in på provtagningen bara, så var det klart på 5 minuter. När vi gick ut, så satt det 4 pers i väntrummet. Phu, vilken tuuuuur

Och så har jag hämtat paketet med lyktorna. De var ju rätt stora Gissar att frakten kommer gå på en del där prus.... ska väga och mäta lådan och se vad det blir.

• Lindadjo
    Asereht skrev 2011-02-09 13:43:06 följande:
    Vi behöver nytt köksbord. Jag är så less på vårt som det eg inte är något fel på men som vi måste ha utdragsskivan ute på för att alla ska få plats ordentligt. Fatta hur mkt skit som fastnar i skarven, man måste fälla skivan varje gång man torkar bordet och det är jag rätt less på.

Snnål som jag är så vill jag ju ha så mkt för pengarna som möjligt så nu sitter jag och spanar på blocket efter ett större bord dvs runt 160-180 cm långt och gärna 6 storlar till då våra är rätt slitna. Det är ju alltid bra med extra stolar.
    Du måste ha 180 då, vi har ett sånt, och det går precis in tre stolar på varje sida.
    Köpte vårat på en loppis för 300 kr har jag för mig. Jättebra, men kanske inte så snygg Ett vanligt furubord, med tjock skiva, så den går ju att slipa många gånger, vid behov.
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-02-09 14:50:15 följande:
    Sitter i simhallen och kan inte länka men sök på Blocket på "benreflex" och kolla på annonsen från 31/12. Undrar vad den egentligen är till?
    Hahahaha!!!! Det var det roligaste jag sett. Men det är väl bra att någon tänker på de som är fulla
    Med tanke på annonsen från samma dag som är till ponny, så gissar jag hej vilt att de menar benreflex till föl.
  • Lindadjo

I morgon är det kub-time. Passau, vi kommer inte kunna komma förbi den här gången  Daniel har åkt på feber igen, vi fick hämta honom från skolan idag Stackars plutten, nästan 40 grader igen. Han har sovit sen 17.30 idag. Så vi kommer vara tvungna att ta med honom imorgon. Och eftersom den där febern är något som går på skolan=smittsamt??, så känns det inte rätt att dra in den till er. Hugaligen!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11