K*B*N, pratar del 11
Fyll in mig? Någon som har sett för mycket amerikanska filmer?

Men grattis Ekorren!!! Vad kul att du hittat en metod som du trivs med och som verkligen funkar Och grattis till Pruseluskan också. Lås dörren i natt så inte min man bryter sig in. Asereht: har du åkt ännu? Vill du att jag tar med Bee så du får provköra den i terräng med Nöffe i? Får se vilken av dagarna jag kommer, det blir sannolikt inte måndag i alla fall och i helgen är vi i Halmstad. Det finns ett ställe ca fem mil söder om Halmstad som har sommar-rodel och det tänkte vi testa imorgon om det inte regnar.
Kavat: Lista med telefonnummer till dem du kan tänkas vilja ringa, makens iPhone, morgonrock om det är kyligt. Snask skulle jag tagit med också Typ salta kex och fanta exotic *dreglar* Angel: Surt med såna kompisar
Jag hade gärna skjutsat om det varit nära. Nemia: Har du pratat med någon dietist någon gång? Och/eller tagit allergiprover?
Förresten Nemia: inboxa mig din adress så skickar jag över några kilo till dig. Räcker det med tio? *generös*
Stackars Herr Kavat... î?
Nä, nu tror jag det är dags för en ny spin off-tråd; Kreativa HundNördar *duckar för hundbajspåsar*
Idag skall vi försöka trotsa regnet och besöka sommarrodel-anläggningen.
Undrar hur Asereht har det. Och hur skall vi lyckas få till en trådträff utan att hon är här? Och vad hittar Kavat på idag tro? î??
Aj, vad hände med bilen?
Nif: skickar en massa kramar till dig och Elric. Så tråkigt att ni har det så jobbigt och att det inte verkar bli bättre . Tror som Ekorren att det blir bättre när ni får hjälp, åtminstone får du en chans att må bättre.
I torsdags kväll lade jag på en liten grej till dig, bör komma med posten imorgon. Hoppas det kan vara en liten tröst att vi är många som bryr sig och tänker på er
Thulo: välkommen hem! Men vad i hela friden är det med ditt blodtryck?
Zasata: tja varför inte? Men tänk om du inte gillar den orange?
Kavat/alla andra berörda: hur gör vi med Asereht-träff? Är hon mobil nu eller står bilen stilla? Jag föredrar tisdag eller onsdag, sen har jag lite andra planer. Imorgon åker vi hem från Halmstad så det funkar inte heller. Om ni inte kan/kan bestämma en dag i någorlunda god tid så sticker jag en sväng till Falkenberg själv, sannolikt på tisdag om det passar värdinnan
Så tummen ur nu alla nördar!