K*B*N, pratar del 11
Lokatt skrev 2010-06-28 13:48:08 följande:
hmm oj, såg nu att det var förmodligen minibullterriers, dessutom inte skk reggade, hmmm..Pruseluskan skrev 2010-06-28 13:34:13 följande:
Lokatt - Nu har jag hittat lite bilder som jag skickat, fast när jag går igenom dem så är det inte alls alla jag skickat och jag tror jag ska föra över lite som tagits nu de senaste dagarna och se om det inte finns någon bild där som jag hemskt gärna också vill ha med....Men till vilken mail ska jag skicka, för det va knas med smyckes mailen?
Frk S - Jag har inboxat dig.
Igår kom vi över en 7tums portabel dvd från kjell c/o för 599, men då tillkom en kabel (den som man sätter in i "ciggutaget". 12volts kabel fick jag lära att det hette igår

Men K störde sig på att man inte kunde läsa sig till vad någon endaste bärbar dvd har för upplösning...så det gjorde det hela rätt kenpigt att jämföra... känns bra att ha en till komande sommarresor som kommer vara i några mil

Sedan var det rea på Panduro så då köpte jag en kakburk som jag suktat på som var på 50%
Vi klurade oxå på de dvd från kjells, men som att ha i varsinn minitv inne främst, samt även långturer såklart, finns det uttag att ha inne? När det är filmtajm börjar det bli välldigt olika åsikt om vad som ska ses, 6åringen orkar inte se vad tvååringen vill se

måste jag lägga in alla i galleriet först? har du inte tillgång till mitt galleri? där finns ju en del bilder, fast inga nyare och det är ju roligt att ha en med kanske magen, en från början en som bebis och en nu, som större bebis

På min blogg finns ju lite bilder också www.tessisliv.blogspot.com jag vet att är blogganti men för jobbinsperation så kanske???

Dvd'n va helt okej tror jag och sladd för elutag(?) borde ju finnas att köpa till som tillbehör, kan man iallafall tycka.
Ikväll blir det nog en sväng till ikea...