Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-10 13:56:23 följande:
    Usch, jag bävar för den dagen som lilleman vägrar
    Kanske du kan skaffa en mysig cykelkärra som övergångsfas?
    Jag har en, men kan inte påstå att jag cyklar ihjäl mig direkt. Jag HATAR att cykla så jag säljer nog den jäkla cykelvagnen i vår. Väldigt dåligt köp faktiskt. Tror att jag använt den två ggr.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-10 20:15:05 följande:
    ååå, är det4 för 2kids? sälj till mig 
    Ehm.. Om du förklarar vad du skrev så säljer jag gärna till dig. Vadå 4 för 2? *trög*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-10 20:34:29 följande:
    haha, ja jäklar va konstigt det där blev... haha...
    är det en kärra för 2barn eller 1? jag cyklar ju så för mig är det intressant
    Haha Jahaa. Man kan ha både ett eller två barn i.

Två sittplatser, handtag och svängbart framhjul som man kan montera om man vill köra den som barnvagn istället. Grön är den har jag för mig.
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-10 20:42:47 följande:
    låter ju som nått för mig
    inboxa pris !
    har du någon bild på den?
    ingen bråska kommer ju inte användas förrän till våren....
    Eh, jag har ingen aning om pris. Har ingen bild, men kan fota i morgon när det är ljust ute.
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-10 20:44:42 följande:
    kan man kanske ha mjuklift i den+ då kan jag ju ha den istället för syskonvagn
    Tyvärr inte ens något viloläge. Jag visar i morgon.
    Fröken Småland skrev 2011-01-10 20:48:09 följande:
    Det brukar på sin höjd vara ett blygsamt viloläge i de där cykelkärrorna. Eller Nif?
    Du har rätt. De SNORDYRA varianterna brukar gå att fälla och köpa till någon slags "vagga" att lägga bebisar i, men då kostar själva kärran närmare 7000 Förvånad
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-10 20:44:48 följande:
    Har ni sett vilken otrolig mängd inlägg vi har gjort?
    Vi är så duktiga
  • Nifelheim
    Lindadjo skrev 2011-01-10 20:54:02 följande:
    Jag mådde ju dåligt igår, men idag är det mycket bättre igen *lycka*. Jag har jobbat idag, och det gick bra, men springa går inte nu. Det jag hade kunnat göra är att snöra på mig skridskorna och åka runt på gatorna istället Är rätt trött nu, blir nog en tidig kväll...igen. I morgon är det ju en stor dag då ska vi tjuvkika på lilla bebisen.
    Gör det inte! Snöra på dig skridskorna alltså. Det är svinlätt att kräkas när man viker ihop sig på det viset *fniss*.

Åh, avundsjuk på er morgondag. Håller tummarna för att allt står rätt till Hoppas du på en eller två?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-10 22:17:44 följande:
     (vet att nif har den ena i garderoben)
    Pft. Den står faktiskt som prydnad i vardagsrummet nu
    Det är väl sista anhalten innan jag helt bestämt mig om den ska avyttras eller ej.
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-11 08:25:09 följande:
    har du liggdel till grodan?
    Yes.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11