Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-12-07 21:13:48 följande:
    Ekorren och vad menar du på fb????????
    Baby
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen
    Asereht skrev 2010-12-08 13:00:19 följande:
    {#emotions_dlg.flower}
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det! Eller jo..
  • Ekorrfamiljen
    Nifelheim skrev 2010-12-08 13:20:09 följande:
    FörvånadSolig{#emotions_dlg.flower}
    Cool Skrattande Kyss
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det! Eller jo..
  • Ekorrfamiljen

Det är inte bra att bita på naglarna.. Bäst att jag berättar att Vemund ska bli storebror i juni om allt går vägen då. Var på ul i måndags och såg ett litet pyre med viftande armar och världens största huvud! Den såg ut som Stitch ungefär, om ni har sett filmerna om Lilo & Stitch.

• Ekorrfamiljen

Tack tjejer! Skäms *rörd* Skrattande

Asereht: Vi har ju Elvis julskiva, får väl dra igång den nu.

Angel: Nåja, han blir faktiskt 13 månader på lördag.. Drömmer

• Ekorrfamiljen

Jo, det känns ju lite skumt, särskilt då det inte var planerat.. men väldigt välkommet ändå! Syrrans kommentar var: "Wow, fembarnsmorsa!? Ja, fyra barn är ju rätt normalt numer, men fem känns lite ... Afrika!" Jag har ännu inte listat ut riktigt vad hon menade med det.. Drömmer

• Ekorrfamiljen

Tack! Menar du det jag skrev om ul eller?

• Ekorrfamiljen

Trist med magsjuka och vilket konstigt resonemang..

Jag sitter med en febrig och snorig Vemund i knät. Han vill inte ligga i sin säng men orkar inte vara på golvet och leka.. Pluttisen!

• Ekorrfamiljen
    zasata skrev 2010-12-08 14:58:38 följande:
    trist? Det är det värsta som kan hända..!! Jag blri ås jävla arg!! Skall skicka ett mail till rektorn och fråga vad fan dom håller på med!!
    Okej.. Hemskt med magsjuka!!
  • Ekorrfamiljen
    Angel Gbg skrev 2010-12-08 15:59:38 följande:
    Ekorren: Är han verkligen 13mån??? Tyckte han föddes igår mer eller mindre.... men dåså... webcam =)
    Hahaha! Det hade jag glömt ju.. Orättvist när de andra snikat undan, men.. jag ska göra vad jag kan.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11