K*B*N, pratar del 11
Jag funderar på att köpa en sån här
www.blocket.se/uppsala/Svart_Canada_Goose_jac...
*mohahaha*
Jag funderar på att köpa en sån här
www.blocket.se/uppsala/Svart_Canada_Goose_jac...
*mohahaha*
Idag blev Leo ett år!
Leo tackar för alla grattis.
fröken, det är ju den vagnen jag tittat lite på, men finns ju en för 500 ute med ;) men njar blir nog jobbig i snön.
Jag e missnöjd arg ledsen uppgivigen och funderar på att flytta utomlands.
Jag vill inte att mina barn skall växa upp i ett land som styrs av rasister!! Jag är så jävla arg, besviken.
Ja det går inte att beskriva med ord. jag fattar inte hur folk tänker.
Nif förklara gärna.
Det kallas OKUNSKAP! Jag säger inte att vi har en underbar perfekt invandrar politik nu. Men inte fan har SD det i alla fall, det dom gär är KLAGAR, jävla småbarn är dom. Inte har dom en endaste lösning på problemet. och den som säger att dom inte är rasister en gång till får fan en rak höger i ansikter. Så jävla trött på att folk inte kan stå för att dom röstat på skiten! Oh vägrar inte sanningen.
Att säga att dom har bra åsikter om familj, ekonomi och invandring är BULL SHIT!
Dra åt helvete..
kkavat *kramar om* Har ni kollat på akupunkturen som jag gick på med Leo?
Förstår du är trött, men jag lovar du vänjer dig!
Försöker släppa alla måsten, bjud hem vänner med barn skit i om det är tomt.
Ebbas kostar består oftast av korv,pasta med mjukost, köttbullar eller färdigpyttipanna... Hur bra är det?
Men dom dör inte!
Ett tag köpte jag typ sådana prtions mat som familjen dafgård och dom och värmde till mig och ebba. (ja okej jag äter det än oftast på jobbet...)
Det är okej att muta barnen med en bulle för att gå 5 min lugn och ro. Det är okej att skriva på barnen. Säg förlåt sen och säg du är trött. Gå i från en minut in på toa och låt dom "ha ihjäl varandra".
Det kommer gå bra.
Eller så börjar du jobba och låter mannen vara hemma... ;)
Själv håller jag på att gå under, min fobi och sömnbristen här hemma gör att vi inte gör annat än bråkar, om allt hela tiden. funderar på att typ lämna allt och gå i idé.
Snabbt svar...
ja eller nej??
www.blocket.se/halland/Phil___Ted_syskonvagn_med_mkt_tillbehor_29720935.htm&w=2
Jag behöver med vinterhjul.. men kostar dom typ inte 800 nya?
blev ingen pt, sambon vägrar då vi inte har plats. källarförådet är fullt, gluggen under trappan står happyn.. första våningen står cam, andra våningen sitty och bee här uppe.. och våran hyresvärd är inte glad.. men finns inget barnvagnsföråd.. sen såg jag en vagn på T som verkar gå billigt som jag bara måste lägga bud på i så fall ^^ kan jag ju ha ute hos mamma eller något... hum,. men vill gärna ha en syskonvagn...