K*B*N, pratar del 11
Tillbaks från läkare med medicin till liten. Håll nu tummarna att han blir bättre av den. Och att vi får i honom den. Han fick hur mycket fradga som helst av den så tror att det mesta kom ut igen...
Tillbaks från läkare med medicin till liten. Håll nu tummarna att han blir bättre av den. Och att vi får i honom den. Han fick hur mycket fradga som helst av den så tror att det mesta kom ut igen...
Skitsur på mig själv, missade två auktioner idag. Satt här 1,5 timme innan och tänkte om jag skulle sätta alarm, men nej jag har koll. Jaha, när kom jag på det då, jo 3 timmar försent.
Asereht, Brevlådan är inte kollad idag, glömde det med är vi var ute. Mitt minne är värre än värst, hinner inte tänka klar tanken innan jag glömt... Återkommer!
Fr Småland, ris, majs, potatis, kokos/mjölk, kött, lax, gurka är typ det jag äter+ lite till. Svårt att köra lchf när man inte äter alla grönsaker, mjölkprodukter eller ägg, men det ät nog den enda "diet" jag kan tänka mig annars.
Föresten, köpte regnställ på barnmarknaden och när jag vrängde dem så såg jag att det var små hål i knät. Svårt att kolla allt med liten i sjal och de var fina i övrigt, men vilken miss! Hur lagar man bäst/hållbarast?
Laglapp på insidan, gaffatejp/silvertejp eller laglapp till cykeln eller annat?
Asereht, han är helt ljuvlig!
Och idag var brevlådan snäll, tack snälla!!!!
www.tradera.com/item.mvc/viewitem/118996263
De här ville jag ha, men de är ju snart uppe i nypris!! Så nä.
Någon som sett stövlar med fina mönster (ej eldsflammor, döskallar, camo, eller för prinsessigt) helst Tretorn någonstans. Viking funkar också men allra helst Tretorn!
Vanliga eller fodrade...