Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-07-10 12:07:01 följande:
    Nif: Glömde ju dig i mitt långa inlägg *skäms* Jag håller med; tror folk verkligen att man vill pröjsa fyra papp för en gammal sliten Sport? *fnyser*

Pruseluskan: två tusen för en Swift?? Oj!!!
    jaaa I know
    Nådde mms fram ang kappahls lurvar?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-07-10 12:53:07 följande:
    Min lista är också kort numer. Skulle helst vilja låna det jag är nyfiken på under en dag för att få en uppfattning. Jag är faktiskt inte så sugen på att köpa längre. Intresse finns men sug och handling är det brist på.

Vi använder faktiskt mest happyn som det är nu. Men det kanske förändras när vi byter till sittdel. Om det inte gör det så säljer jag froggen och skaffar en bee (troligtvis) som rese och stadsvagn.

Vagnar jag skulle vilja känna på:

Bee
    Kronan
    Mutsy

Fast frågan är om jag vill äga dem.
    kom och kläm på min Bee. och kronan har jag "tvingat" kompis som ska få i oktober att testa, perfekt ju... jag får köra/klämma och testa utan att lägga ut en spänn
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-07-10 18:54:29 följande:
    Sån här hade jag till min dotter.

www.tradera.com/Emmaljunga-Sonett-1989-auktio...
    som ett godisfluff!
    zasata skrev 2010-07-10 21:44:42 följande:
    www.tradera.com/Paraplyvagn-Maclaren-Quest-au...

VILL HA!!!!

Vad tror ni frakt kostar? Bor någon nära?? *blink*
    jag bor cirkus 1,2mil utanför sthlm så det beror ju lite på vart i området men around där bor kanske jag
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-10 20:22:51 följande:
    Pinsamhetsfaktor 100: Kavat var här förbi en sväng i eftermiddags för att köpa en filt av mig. Tror ni inte hund-Demon BET henne i handen!!? Alltså, jag höll på att skämmas ihjäl och det var sååå nära *måttar mellan tummen och pekfingret* att han åkte direkt till veterinären. Skrikandes Så här kan man ju inte ha det.
    ojojojoj..läskigt.
    Har det hänt förr?
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-07-11 09:21:06 följande:
    kungsholmen ser det ut som, är det nära? *blinkar*
    jaa alltså jag bor i söderförort men absolut att jag kan åka i och plocka upp den.....
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-07-11 13:56:58 följande:
    hello tråden, vet inte hur mycket av min frånvaro fr.s skvallrat om, jag har inte läst mer än nån sida bak.
    Jo, i onsdags åkte vi ner någonstans till småland och hämtade en hund. En underbar dobermann på 8månader med TOPP stamtavla, rysk pappa och engelsk mamma. En elit hund både utställningsmässigt och träningsmässigt, är så glad nu!! Fr. S muttrade lite suckar via min sms men det är så himla flyt jag har haft som fått överta denna hund!
    åååå grattis till den nya lilla familjemedlemmen, vad heter den? tik/hane?
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-07-11 21:25:14 följande:
    Pruseluskan skrev 2010-07-11 20:42:07 följande:
    åååå grattis till den nya lilla familjemedlemmen, vad heter den? tik/hane?
    En hane, 8månader som är perfekt, har tittat efter avkommor från hans pappa tidigare, en rysk värdsvinnare med många titlar. Han är efter linjer som behöver arbeta och det är ju det jag drömt om ett tag nu, att träna bruks, ipo mm med brukshund, samt att han passar in i vårt utställningsintresse med.
    Han är en riktig sötnos som just nu har öronen nertejpade under hakan (en utställningsgrej)
    namn? kan vi få bild?*ler sött*
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-07-12 11:27:54 följande:
    Tja, vad vill du ha råd om? Sälj den om du inte använder den eller bara har nöje av att pimpa den. Fast priserna är hemskt låga nu, jag sålde en förra veckan som gick snorbilligt till slut.
    INTE sälja snorbiligt om inte till mig*spänner ögonen i* vad var det och för vilken slant då???
    Fröken Småland skrev 2010-07-12 12:02:50 följande:
    *skriver in första veckan i augusti i kalendern*

Kanske någon mer som vill komma ned så kan vi ha en trådträff light? Zasata, Passau, Angel, Kavat, Riski?

Zasata förresten; nu har jag ju utökat min vagnpark som numera innehåller en MT, UJ, Chicco Lite Way och en MacLaren. Var det inte nästan precis det du hade på din lista? *låser garaget ordentligt på nätterna*
    är du nöjd med uj? vilken färg blev det? för visst blev det inte en blå tillslut?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-07-13 21:45:02 följande:
    Shit, jag blev antagen till den sökta utbildningen!!! *panik* Helst vill jag fortsätta precis som nu i tio år till utan jobb och plugg men det går ju inte. Nu måste jag börja undersöka om det faktiskt är möjligt att få tillräckligt snabb internetuppkoppling till djungeln där jag bor... Obestämd
    wäjh!
    Grattis som tusan!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11