• passau

K*B*N, pratar del 11

Är medvetslös men fy vad vidrigt Angel!!! Har börjat byta bänkskiva i köket (bytt en liten lös bit) å shoppat till mig i stl 38! :-O brukade ha 44 men ok har väl 42 på lindex å detta var en tant-affär men ändå d e stl som räknas ibland go natt!

• passau

lindajo!
    jag lovar att släppa d flesta vagnar på västkusten
    kan hämta lite här för dej med för att stilla mitt ickebehov av vagnar
    förresten ringde dom förrut och sa att jag kunde komma och hämta en ny vagn när jag ville i butik 2...
    å i butik 1 skulle jag bara få reservdelar... konstigt!

• passau

nope får en sp, men kan strunta i att ta ut den och ta en exp istället om jag lägger till... men syskonsätet till sp funkar! så då behöver jag ju inte d å kan dessutom få lutläge så jag väntar på besked hur lång lev.tid det är på exp...

• passau

jag fyller 35 om en månad *förtränger och inser att jag räknat fel på 10år=25*
    kanske skulle bjuda på kalas så får vi till trådträffen!

• passau
    Asereht skrev 2011-01-14 21:43:34 följande:
    Jag och A fyller också i feb, lite fb skadat sådär har jag sett att vi är några stycken i tråden som fyller nästa månad.
    jag å S fyller i feb med 6 dagars mellanrum *L*
    någon av er fyllde väl samma dag som nån av oss?!
  • passau

Hejja nif! Vu kör vin å räkor i kväll för din skull så kan du skippa den delen å ta den som räknas kavat; jag fyller 23/2... Vem hinner först?

• passau

fy för hjärnskakning!

somnade 9 när jag skulle natta M igår hon låg i våra fötter och sov när Maken kom och la sig, med andra ord, jag somnade innan henne troligtvis hade hon väl gått ner till maken om hon vaknat men ändå *skäms lite*

nu har vi bytt bänkskiva i köket, men d e ff lite problem med kopplingarna till nya kranen och jag ska försöka fixa 9 halva kakelplattor vi var tvungna att ta bort men d känns som ett mindre problem just nu... allt annat är ju (inte) klart

d visade sig att den gamla bänkskivan satt fast under kaklet! men vi lyckades att bara ta bort några småbitar och slippa kakla om, men å andra sidag kanske d vart lika bra men men... d kan vi göra om ett år

idag är jag sugen på ikea och göra klart i hallen... (funderar på om jag är skengravid och håller på att boa)

sen e d bara allt i stugan kvar... eller nästan hela taket är satt, golvet ska isoleras och läggas nytt, spackla och sen måla och tapetsera... så d e väl så gott som klart skulle egentligen behöva en väggfast vånginsäng med men den får nog vänta tills nästa sommar, jag har ju 2 utdragssängar jag kan använda i år...

nej nu ska vi fixa mysfrukost till maken som ff sover då han grejade i köket till 01 i natt...

• passau

S var vaken 8-12ggr/natt till hon var 1½ så jag förstår precis... (tyvärr) medan M sov hela nätter från början... (åt någongång på 5 min medan S åt i 40... så jag fattade inte nått!)

skickar över lite sömn!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11