• passau

K*B*N, pratar del 11

*amatör har ju bara 2*

• passau

Tänk på att ge ngt att äta när d inte spytt på ett tag gärna 2h... Innan dess är slemhinnan i magen så retad att det kommer upp direkt :( ge gärna yoghurt då kroppen kan göra sig tillgodo näringen även om den kommer upp igen... Väck dom om dom sover och inte spytt på ett tag, d va så vi vände S magsjuka även om jag kände mig sjukt elak... Vi gav kvarg som är lite tjockare yoghurt d funkade! Lycka till!

• passau

S fick i julklapp, hon spelar My little pony och nintendogs... Men vi köpte massor med spel på ett R4 adapter... Kan skicka alla spelen om du får tag på en sån... Har närmare 200 olika

• passau

Alltså har massa Mario å annat inte bara tjej även om d e rätt många

• passau

jag har 136 + 55 spel dora, hello kitty, pet shop mfl, om man får tag på en sådan adapter kan man dessutom ladda hem fler spel (oj då inte så lagligt

• passau

man behöver ett micro sd kort oxå, sen kan jag skicka en cd med alla spel, bara att dra över till spelet...
    kusinen till S köpte oxå så vi ska få hennes spel med

• passau

R4 är som ett vanligt ds spel och man sätter i ett micro sd kort i den vilket gör att man sätter i kortet i datorn och (laddar ner) lägger över spelen och sen spelar man *L*

• passau

God morgon tråden! undrar om man måste åka till lindex idag och shoppa tjejerna leker och jag ligger i sängen... Härligt!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11