K*B*N, pratar del 11
Jag menade bara huvudgaveln Malm. Jag vet inte om det finns någon sängram som passar till de madrasser vi behöver, men det gör inget, en snygg huvudgavel är det viktigaste!
Glad Lucia!
Jag menade bara huvudgaveln Malm. Jag vet inte om det finns någon sängram som passar till de madrasser vi behöver, men det gör inget, en snygg huvudgavel är det viktigaste!
Glad Lucia!
Nej, ost verkar inte ge några reaktioner mer, så det var säkert något annat. Överbelastning i systemet kanske? Det finns ju som du säger smulor överallt när vi andra inte tänker på var vi gör mackorna till frukost. Jag har fuskat med en lussebulle i morse (glömde eg.) men sen har jag försökt tänka mig för hela dagen. Det blev en glutenfri hamburgare på mcd till lunch, jag hoppas det inte ger reaktion. Nu ska vi se om Vemund kan sova lika gott inatt.
Hmm, så bra var den fyllningen. Åt lax till kvällsmat och kände något hårt som inte skulle vara där.. fyllningen!
Asereht: Nämen usch så jobbigt och tråkigt. Hoppas verkligen det löser sig snarast! Kram!
Jag brukar vara ute i bättre tid, åtminstone med julklappar men det har varit så mycket den här hösten och möten hit och dit så varken ork eller ordentlig tid har funnits. Fnular fortfarande på vad syrran med make ska få. Syskonbarnen önskade sig visst Littlest Petshop och Smurfar.. Var hittar man det?
Ska boka resan strax, bara maken kan komma hem och säga om det är okej att vi åker 7 på morgonen. Vet inte hur vi ska organisera alla ungar - och mig - så tidigt, men det är skönare att ha dagen framför sig när man reser än att komma fram sent på kvällen.