Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Halloj alla! Igår hade jag en härlig dag med Maja på Liseberg! Hon åkte Balder, dvs värstingen Två gånger Nu är hon på kalas och strax skall jag och lilleman hämta henne för att fortsätta till orientering. Vi ses!

• Fröken Småland

Asereht: hon fick åka Balder tack vare att hennes dubbelmoraliska men påhittiga och förutseende mor hjälpt till att fiffla med längden. Klackskor i mammas gummistövlar

• Fröken Småland

Idag har jag plockat fram barnens vinterkläder och plockat ut det som skall avyttras. När tror ni det är lagom att lägga ut? Jag såg att det ligger en del redan nu men är det inte lite väl tidigt?

Kavat: Inboxa mig genast!!!!!

• Fröken Småland

Äsch, det går rätt snabbt bara man sätter igång tycker jag Jag har plockat fram allt nu så skall börja fota ikväll om jag inte blir för trött Tänkte lägga allt i prolistern och sen ladda upp när jag märker att det börjar ta rejäl fart. Den här gången skall jag packa allt direkt så jag slipper det sen (mitt i egna skolstarten kanske) och skulle det bli någon samfrakt så är det ju bara att tejpa ihop paketen.

Vilken färg är din 104? Eller var alla lila? *blir inte förvånad*

Jag hittade en blå Molojacka (Sibiria?) i gömmorna som jag köpte på rea i slutet av förra vintern men är inte överförtjust i färgen. Passar inget vidare till regnbågsbrallorna heller men skit samma, bara ungen är varm

Jag vill hemskt gärna ha en rainbow-overall i 104 så skulle någon se en sån till riktigt bra pris så får ni gärna väcka mig mitt i natten!

• Fröken Småland

Förresten så var det förvånansvärt lite jag behöver köpa i år; bra för plånboken men tråkigt för mig Lilleman skulle gärna få en rainbowoverall och en grön Polarnskaloverall (bara för att de är så fruktansvärt läckra) och Maja behöver termobyxor. Undrar om Didrikson har några som passar en ceriserosa jacka? *skall leta* Och så vinterkängor till båda sen är det klart

• Fröken Småland

Om ni får tråkigt en regnig dag så köp lite akvariegrus och gör ögonstenar med barnen Hittade just min då jag röjde i en låda och blev alldeles nykär

• Fröken Småland

Hörrni, jag har några skaljackor från Polarn där dragkedjan går trögt. Inget fel alltså så att de hoppar ur eller så utan det är bara jättesegt att dra upp dem. Tips på hur man smörjer?

• Fröken Småland

Min man har fått en iPad och sedan dess har jag inte sett röken av honom Som en liten pojke på julafton, jag lovar! Men fattar ni vilka möjligheter det öppnar för mig att köpa dyra onödiga saker.... *smider massor av planer*

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-08-14 16:03:58 följande:
    Stearin. men akta så det inte blir för mycket och "kletar" på jackan.
    Tror du verkligen att det funkar på deras svarta plastade kedjor? Obestämd
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11