K*B*N, pratar del 11
*Fröken småland- Fast jag är ingen tygblöjare ännu, och kommer förmodligen inte vara i behov av en hel uppsättning, lite har jag dessutom.
*Fröken småland- Fast jag är ingen tygblöjare ännu, och kommer förmodligen inte vara i behov av en hel uppsättning, lite har jag dessutom.
Asereht- hur många mössbeställningar blev det?
Ekorren- jag kom på en sak, jag har en tröja i Jny designs rosa husvagnar i strl 80 kanske kunde vara något istället för muddisar om du har det redan, du har inga blöjbyxor i strl som passar typ från 7 kg att slänga med oxå.
har en mössa i samma i strl som nog Vendel kan ha.
Ekorren fel av mig tröjan är en 86
hur funkar det på loppi.se Hittade en vagn där som jag mer än gärna vill köpa!
min blogg har blivit alldeles knäpp. Jag har inte varit inloggad på väldigt länge och nu när jag loggar in så är bloggen helt vit, bara texten som syns, bakgrunden och allt är borta. och inte kan för m itt liv komma ihåg hur man byter bakgrund!
tips någon.
Någon som vet vart man kan bo billigt 2 nätter i sthlm? inte formel 1 dock. Den 24 september åker vi till sthlm o mannens skall bli okapabell att göra barn....
Jobbigt men skönt beslut då vi slipper oroa oss och att jag slipper ta hormoner.
Dessutom efterlyser jasg sdana härligt rutiga "gubbiga" byxor till pojken i strl 104. Någon som sett det någonstans?
Asereht- PGA att vi bor på gotland och här gör man inte manliga stereliseringar så får vi göra på privatklinik och betala själva 5000 pix kostar det. Vi åker till Sophiahemmet.
Ring eran VC o fråga, de gör säkert det på vissa orter!