Inlägg från: Asereht
|
-
-
Sålde den i augusti så det var ju ett tag sedan.Pruseluskan skrev 2010-04-13 13:20:18 följande:åÅå I love den knallblåa damn att den hann "gå"
Vad har du för elodie? *nyfiken* De ser så fina ut på bild men jag har aldrig sett någon irl. Är lite kär i denim och wool utifrån tillverkarbilderna. -
Förstår att du är sur.passau skrev 2010-04-13 12:43:43 följande:skit arg på maken... han ska på kurs till malmö, innan JAG kör honom till tåget måste JAG packa allt som skall med (inte till honom d skiter jag i) hämta S på dagis, fixa mat till ikväll (skall till stugan) fixa mat till hans resa, ta hand om allt annat hemma... det enda jag ber om är att han skall gå 12 så han e hemma senast 12.30 så vi hinner allt innan 14 när hans tåg går... ringde just då e han inte ens halvägs från jobbet, = 15min till hem... till saken här att JAG ska på kurs i kväll, men det är (som alltid) mitt problem att fixa barnvakt, planera all mat mm för att köra HONOM till tåget,,, så nej nu skiter jag i honom och går och äter en av alla rätter jag lagat idag... *sjukt förbannad på maken* ska dessutom sova hos mamma och pappa och packa allt till 3 pers... eftersom dom får ha barnen hos sig när jag e på kurs och sen får jag sova där då kursen slutar vid 21... sorry... var tvungen att klaga lite...
-
Ja wool känns ju inte direkt som något man vill ha nu till våren.Pruseluskan skrev 2010-04-13 13:33:29 följande:jag har cherry blossom. Haft en retro och vart nära en denim . Wool är jag med nyfiken på men känns välldigt höst och vintrig i sitt utförande.
-
Grattis till "stora" lilla killen!sarahl skrev 2010-04-13 13:37:19 följande:i söndag, kl 10.33 föddes våran "lilla" kille efter 1 h och 15 min på förlossningen. 4715 tung och 55 lång. vi har det struligt med amningen, precis som med de 2 andra barnen. MEN jag känner mig ändå lugn. Vi åkte hem igår och vi mår bra. Dock inget namn ännu. Mer detaljerat en annan gång!
-
Ingen koll men jag hade testat Tradera.Pruseluskan skrev 2010-04-13 13:41:14 följande:Någon som kör Uj ? "Hittade" min extra bumper uppe på en garderob igår, trodde jag sålt den . Det är den äldre (bättre! enligt mig) modellen... vad tror ni man kan få för den och ska man köra blocket eller tradera? (INGEN annons)
Själv rotade jag fram buggaparasollet och hittade ett olivgrönt parasoll i min garderob. Varför ahr jag ett olivgrönt parasoll i garderoben. Jag som inte ens gilalr parasoll! Måste ha fått det med nåt. *funderar*
Buggaparasollet är litet. *fniss* Funderar på om jag ska ha eller sälja. Jag är ingen parasollfan men det kanske är praktiskt med bebis i sommar. *velig* -
Cloudy antar jag: www.cloudystockholm.se/Pruseluskan skrev 2010-04-13 14:03:10 följande:inte heller parasollfan, har svårt att få till det och tycker mest att det vajar hit och dit och är ivägen.. På Underbara Barnmässan i höstas fick jag syn på en solsuffla som man kunde köpa och fästa på sin vanlig suffla... sock tappat bort visitkortet så det blir till att googla det om en sådan behövs...
-
Bra.Lindadjo skrev 2010-04-13 18:58:41 följande:Nej, det har jag inte gjort
-
Nej vad trist med bebin.Nifelheim skrev 2010-04-14 07:32:34 följande:Grattis till lillkorven Sarahl.. Läste också om 15-månadersbarnet. Tydligen klarade han sig inte Usch så hemskt. Ekorren: Så gör Elric jämt Man kan inte lita på honom ALLS bland bilar eller annat. Han har ingen som helst impulskontroll. Skitjobbigt, men jag hoppas ju fortfarande att han någon gång växer ifrån det. (tills dess håller jag ett krampaktigt tag i en gallskrikande unge så fort vi närmar oss bilar etc)
Jag försökte följa nyhetsrapporteringen om det hela men hittade inget nytt igår kväll.
-
Med tanke på att läget var kritiskt igår morse så låter det inte som det nej.Nifelheim skrev 2010-04-14 09:01:05 följande:Det var en bekant som skrev det på facebook. De bor i Gnesta och har barn i ungefär den åldern så jag antar att hon hört det ryktesvägen bara. Man kan ju hoppas att det är ett osant rykte, men det lät inte så