Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Jag har gått i 6veckor nu med ett muskelfästeniflamation och jag ger snart upp.
    Smörjer med gele, köpt "stödstrumpa" för armbågen. Måste få röven ur och ringa sjukgymnasten. Om det inte hjälper snacka dockorn om kortisonspruta. Någon med erfarenhet?

• Tant Pruselius

Nu cyklar jag och hämtar lillkorven sedan tar vi en cykeltur på 5km hem till svärfar/farfar och äter middag sedan ska jag ut och övningsköra med svärfadern och barnet och pappan, samt cykeln får åka bil hem
    Bra bra...
    Så säger vi, ses ikväll!

• Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-04-14 19:47:44 följande:
    I morgon skall jag till ullared, tips på något man måste ha?Och skall jag, eller skall jag inte boka en bee...??
    åÅåå vill med. Jag är sugen på skaloverall!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-14 21:35:34 följande:
    Verkar Ge-Kås skaloveraller bra tycker ni? Kostar?
    dem är rätt så små i storlekarna tycker jag...
    Men klart prisvärda, tror dem ligger på 179kr eller liknande
    passau skrev 2010-04-14 21:33:05 följande:
    HAR EN ROSA I SLT 98 OANVÄND MED LAPPAR OM D E INTRESANT...
    Behöver nog en 104, för visst är dem rätt så små i stlk?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-15 09:47:00 följande:
    Tipsa mig gärna om vart jag kan hitta färgglada trikåmössor till alla pojkarna. Märken och webshoppar som bör kollas in. Min fantasi är inte på topp.
    köpte fina på KappAhl, fast förra våren en röd/vitrandig och en med landskap i klarafärger.
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-04-15 11:53:26 följande:
    min dam har 98/104 i vanliga fall men d e rätt mkt häng i grenen så d funkar*L* dom är ju heöt sluitsålda så jag resonerade hellre en med lite häng än ingen alls
    mhmmm...
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-15 20:57:06 följande:
    Ni vet att jag har klagat på att jag börjar bli gråhårig. Kolla in bilderna som är tagna tidigare idag, där syns det! Det här hände alltså under grav, jag har fått massor av grått i håret. Mest tydligt i luggen.   Jag måste verkligen komma iväg till frissan (klippa) och fäga håret (hemma)! Maken kan inte alls förstå varför detta är så viktigt, han förstår inte varför jag tycker att jag ser gammal ut. Själv tycker jag att det grå lägger på en så där tio år utseendemässigt. Karlar är dumma! *surar*
    du är snygg!
    zasata skrev 2010-04-15 21:01:09 följande:
    Hemma från Ullared.. och fattig..
    fanns det skaloveraller?
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-04-15 21:22:50 följande:
    Spammar tråden här nu då med lite ullared shopping 3skor till mig och ett par till Ebba, gissa vilka Lite blandatLite till LeoTill EbbaTill mig.Jacka till mig och TobbeMest födelsedagspresenter till Ebba.+ lite annan skit
    skoboo?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11