K*B*N, pratar del 11
med hjälm skulle det ju stå!
med hjälm skulle det ju stå!
Ja, det är skitsvårt att hitta kläder. Jag förstår att du har problem Asereht med din längd. Jag har problem att köpa tröjor, typ KappAhls baströjor, mina bröst får inte plats! Haha, jo, plats får de, men tröjan åker ju upp och hamnar i navelhöjd, och då är jag som sagt inte såå lång. Så jag förstår att du som är längre har problem.
Jag löste en massa klädproblem när jag upptäckte Meandi. För deras klänningar och tunikor kan jag ha och så tights eller jeans till. Sen har jag även hittat på Blingo. Köpte en oversize-tröja, men då såg jag ju ut som Barbapappa. Sen hängde den i garderoben en månad men nu när jag hade på den förra veckan, så var det fyra personer som berömde min snygga tröja!!
Ok, nu syns det ju att jag är gravid ordentligt också, men det var ju ytterligare ett tecken på att man kanske ska låta andra bedöma om man är snygg eller inte i kläderna.
Ekorren, skrattade gott åt din beskrivning av besiktningen i går, även om jag vet att det inte är så kul egentligen. Hur gick det med samtalet då. Fick ni reda på något nyttigt från Australien?
Nu har jag nog bestämt mig. Geckon ryker och så köper jag en ny liggdel till Camen, så ser ni denim eller röd eller kanske brun så hojta högt!!!! I värsta fall så blir det nytt, men demin går ju inte att hitta ny längre i affär. Så lova att hålla ögonen öppna ni som har koll på läget!