K*B*N, pratar del 11
probelm:
hämtar ju en vagn i Älmhult...
men ska jag ta med buggan å köra 2 buggor, eller ska jag chansa på att jag bara behöver ståbrädan (mycket tveksamt) till S, eller ska jag ta med PT, och därmed ha både bugga å PT med syskonsäte med mig...
suck.´..
enda fördelen är att M är så sjukt kär i sin vagn att hon blir galen om hon ser den och vill åka (ifs alla vagnar) att hon kommer åka tills jag säljer allt så hon måste gå... (vilket jag gillar men mormor blir galen på ) men bara för att M åker vill S oxå åka... å sätter sig S i vagnen biter M henne...
slutsats tror jag är att jag inte kommer klara mig med en vagn men HUUUUURRRR ska jar göra?!
sålt vår kura-säng, dvs plockat upp den på altan i delar, snart packat alla kläder till hela familjen...
*känner mig liiiite nyttig* även om jag suttit här allt för mkt!
skulle nog ta bugga+ståbräda, behöver ni två vagnar har ni ju det då. om inte så kör ni bara ståbrädan...
Fast, det kanske man inte kommer på förräns man väl är inne på anläggningen och gått runt till bortersta hörnet...
Kanske PT och bugga-ståbräda, så har ni ju vettigt alternativ beroende på dagsformen just då...