Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

sarahl skrev 2010-04-13 13:37:19 följande:
    i söndag, kl 10.33 föddes våran "lilla" kille efter 1 h och 15 min på förlossningen. 4715 tung och 55 lång.vi har det struligt med amningen, precis som med de 2 andra barnen. MEN jag känner mig ändå lugn. Vi åkte hem igår och vi mår bra. Dock inget namn ännu. Mer detaljerat en annan gång!
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower} Stort grattis till "lilla" killen {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-13 08:46:01 följande:
    Inte för att jag vill vara negativ men det var precis så det var för mig; att jag fick en liten spotting som jag var säker på var en nidblödning. Allt stämde precis med datum och omfattning så jag var tvärsäker. När det sen inte kom någon mens på dryga månaden så undrar man såklart men i efterhand förstod jag att den där lilla teskeden blod var min mens.Hoppas det inte är så för dig
    Nä, jag behöver då inte fundera längre. Det är INGEN bebis på gång här iallafall. Kanske nästa månad
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-14 07:09:18 följande:
    då kör vi så det ryker nästa månad då
    Jepp, det gör vi
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    sarahl skrev 2010-04-14 15:36:06 följande:
    någon som har tips vid amningsproblem? har inte tillräckligt med mjölk!
    Det tog lite längre tid för min mjölk att komma igång med min andra. Han gick ner så mycket på BB så de gav honom ersättning (han gick ner nästan ett halvt kilo). Men jag tog det rätt lugnt, jag tror det är ganska viktigt att inte stressa upp sig för att mjölken inte kommer, och så blir det bara värre. Jag visste att det gick bra sist, så när vi kom hem slängde jag ersättningen och ammade hela tiden, och vips så satte det igång.
    Håller tummarna för att alla tips ska funka för dig, det är ju så lättvint att alltid ha maten till hands. Kram
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Vilken chock! Mensvärk???!!! Och mastodontmens, tur att jag hade cyklo-f kvar från innan min myomoperation, annars hade jag nog dött idag. Okej, jag överdriver kanske lite, men jag har faktiskt hunnit förtränga, eller glömma bort att man får mensvärk vid mens. Jag var helt utslagen och ihopkrullad på soffan igår, och somnade vid 8-tiden. Det är nästan så jag ångrar att jag tog ut spiralen. När allt det här är över ska jag ha hormonspiral för all framtid

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2010-04-18 21:37:20 följande:
    I-lands besvär. Men vilken färg på jacka tycker ni är snyggast? Och vinter eller skaljacka? shop.gneis.se/main_fs.html
    Och det är till mig alltså Här är det inte bara ungarna som ska vara snygga nästa vinter
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Gå in på butik så kommer alla plagg upp. Jag kan inte bestämma mig, men har bara en vecka på mig. Jobbigt!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Idag var jag på me&I-träff. Roligt att komma ut och träffa lite folk, och få lite inpsiration ifrån någons annans hem, nu är jag peppad att göra iordning det vi har rivit ner här hemma

2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11