Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-06-03 12:21:06 följande:
    Jösses!
    ni vet jobbet jag vill ha? RIngde för att kolla hur det går då arbetsförmedlingen tjatar lite och skickat ut mitt cv till en del företag, så innan dom ringer vill jag ju veta.. Men hon var inte klar med alla intervjuver än
    Sist jag jobbade hade de intervjuer i flera veckor sedan gruppintervjuer med provjobb (20 pers i varje grupp och fyra grupper om dagen i två dagar) och efter det så gallrades det ut för en andra intervju. Det är helt galet många om jobben!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Jösses, man ska inte baka när det är tokvarmt ute. Känns som om jag ska svimma. *pust*

S har bakläxa så vi har just bakat rabarbermuffins. Om en stund ska vi fika sen är det läggdags.

Imorgon bitti försvinner maken till värmlandsskogarna och jag blir själv här hemma med barnen. Men nu har vi fått handlat ordentligt och jag har lyckats ordna lift för S som ska på kalas både fredag (kvällskalas med hamburgare och film, mkt poppis just nu att ha sånt) och lördag (två av tjejerna har gemensamt kalas med färg/klädkod!). Så nu känns det ok.

Strax ska jag svimma med mitt virkprojekt. Det är så otroligt booooring men det blir destor roligare när själva "stommen" är klar.

• Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-06-04 09:16:07 följande:
    och jag håller helt med om att det är det ugliste klädseln ever...
    www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle_Rollerbug_27850007.htm&w=3

P.S. Jag lärde mig i uj-tråden för evigheter sedan att uj klädslar typ 04 (kan funka med 05 också) ska funka på RB. Sitter lite säckigare men om man inte bryr sig om det så. Bara så att du vet om det är fel färg men rätt pris.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-06-04 09:38:53 följande:
    Oooh, rätt pris! Och dynan inbringar nog 200 kr (om man inte vill behålla vilket jag tycker). Klädseln får såklart flytta till Småland. Fast den är nog grå va? Med lite vilja ser den ljusblå ut *dreglar*
    Grå är klädseln.
  • Asereht
    Prus!

Det kanske går att ha nyare uj klädslar på RB också, jag vet inte. Men jag har sett två RB med uj klädslar en med den randiga i blå/lime som jag länkade ovan och en röd. Det såg helt ok ut på bild iaf. Hittar man en beggaad för ok pris kan man ju prova iaf, funkar det inte får man väl sälja klädseln vidare.
  • Asereht
    Lindadjo, hejja! Kul med bälte. Jag gick på judo en gång i tiden  men avancerade bara till grad två innan jag tröttnade på den flugan.

zazata, vad tråkigt. Det är bara att fortsätta söka, hur trist det än är så måste det ju dyka upp nåt förr eller senare. Fast jag vet hur less man blir på skiten. Ser inte fram emot att börja om där inte. *blä*

Kavat, grattis till bilen! Toyota är ju en av bilbesiktningens favoritmodeller (har jag hört av insiders). Vi har haft 2 corolla som pendlingsbilar och de strulade aldrig. *gilla*
  • Asereht

God morgon!

Idag kommer min älskade (och saknade) gubbe hem! Solig

Vi har en liten smitare hemma, liten A försvinner från sin dyna/filt titt som tätt nu mer. Jag får börja se till att han ahr byxor på sig när han ligger på golvet så han inte skaver knäna, vårt trägolv är lite ojämt (gammalt gammalt).

Vi har en smitare! Han låg på dynan, jag gick ut i köket och satte på tevatten och när jag kommer tillbaka...  Liten A. ♥

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11