Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2011-01-15 14:57:40 följande:
    Skål Håller med! Hoppas det blir vinst om knappt 9 månader!
    Hihi. Hoppas jag med.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Nemia noj skrev 2011-01-15 18:09:23 följande:
    Jäklar osså, N for omkull på stallplan o banga bakhuvudet i isen ordentligt, kom upp på benen o skrek hysteriskt nästan i panik av smärtan, nu 1 timma senare verkar hon ok med en ordentlig bula. Men nu sitter ja orolig istället, är det något ja ska hålla extra utkik efter under kvällen o natten, rädd att hon kanske slått sig ordentligt. Hon klaga på vägen hem att hon hade ont i pannan. Men hon föll baklänges o slog i bak, kan de bi bieffekter som sätter spår av värk i hela huvudet alt delar av huvudet?? Gråter

Om ditt barn slår sig i huvudet är det viktigt att du håller honom eller henne under uppsikt under det närmaste dygnet, eftersom symtom på hjärnskakning kan komma efter flera timmar.

Låt barnet ligga ner och vila.

Barn blir ofta sömniga och vill sova efter ett slag mot huvudet. Väck barnet med jämna mellanrum för att kontrollera att det inte är medvetslöst. Detsamma gäller nattetid under det första dygnet.

från: www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Hjarnskakning-hos-barn/
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-16 12:45:36 följande:
    Vad har ni för er?
    Drömmer
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-16 12:47:53 följande:
    Jag tror att alla håller andan för att Nifs befruktning skall lyckas
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-16 12:59:25 följande:
    Nif: Hoppas allt gick vägen! Kyss
    Tant Pruselius skrev 2011-01-16 13:17:19 följande:
    Ja nu hoppas vi på lite grann-utdelning för nifs del.
    Haha. Tack hörrni. Än är vi väl inte klara med försöken. Tror inte att jag haft ÄL än... Den brukar kännas ordentligt.
  • Nifelheim
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-16 16:57:47 följande:
    Äsch, det är väl bra att ha "mys" ett par dagar före äl också, då blir det en lillasyster ju!
    Om inte annat så är det ju rätt trevligt med mys
  • Nifelheim
    Angel Gbg skrev 2011-01-16 18:21:18 följande:

Ha ha ha jag behöver nog bättre manual än så Korren...

Det räcker väl att HAN vet hur man gör?
  • Nifelheim

Hmm.. var det inte någon här som köpte Nintendo DS till sitt/sina barn i ungefär samma ålder som Elric? Jag vill ha tips på bra och lätta spel nämligen.

• Nifelheim
    passau skrev 2011-01-17 09:22:33 följande:
    S fick i julklapp, hon spelar My little pony och nintendogs... Men vi köpte massor med spel på ett R4 adapter... Kan skicka alla spelen om du får tag på en sån... Har närmare 200 olika
    Dum fråga kanske, men vad är det?
  • Nifelheim
    passau skrev 2011-01-17 09:23:40 följande:
    Alltså har massa Mario å annat inte bara tjej även om d e rätt många
    Hehe, vi är inte så könsstereotypa Elric gillar både tjejiga och pojkiga saker.
  • Nifelheim
    Angel Gbg skrev 2011-01-17 11:05:51 följande:
    Åhh då ska jag kolla efter en R4adapter...

Vi har Tingeling och Little Pet shop
    Jag vill fortfarande veta vad en sån där adapter är?!

Aha, är de lätta?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11