K*B*N, pratar del 11
Nif: tack för tipset om overall. Smålänningen i mig blir ju alldeles exalterad över priset men jag vet inte med mönstret? Har du möjligen någon IRL-bild?
Nif: tack för tipset om overall. Smålänningen i mig blir ju alldeles exalterad över priset men jag vet inte med mönstret? Har du möjligen någon IRL-bild?
Vad snäll du är Nif! Lite finare IRL än på produktbilden. En skaloverall är det alltså? Kan man beställa från hemsidan? Eller skall jag tvinga Asereht att köpa till mig?
Vad tror du den väger?
Åh, jag önskar att Lindex och H&M och de andra lite billigare klädkedjorna skulle vilja ta in en massa manchesterbrallor i härliga höstiga färger med mudd upptill och nedtill, enligt principen H&Ms "mysbrallejeans".
Oj det var fina tider ni fått till! Jag har ingen aning ännu hur mitt schema ser ut med föreläsningar men min förhoppning är ju att Maja skall kunna komma hem med bussen som vanligt efter skolan, dvs inte gå på fritids alls. Får se om jag måste utöka tid på lilleman (15 timmar nu) men Maja är ju inte i vägen även om jag skulle ha en föreläsning/videokonferens så hon kan lugnt vara hemma även vid såna tillfällen. Hoppas också på att min mamma skall kunna hjälpa till att hämta lilleman vissa dagar så man kan vara effektiv när man väl fått upp farten och slipper avbryta för att passa dagistid.
Vad var det som Zasata länkade till? *nyfiken och svär över min söliga uppkoppling*
Jag bestämde mig faktiskt för att satsa på en då den var så billig och lite snyggare på Nifs bild också Om du har möjlighet så skulle jag bli jätteglad om du kunde köpa en till mit i strl 104 eller 110 som reservplan men så långt upp går de nog inte i storlekarna.
Vi kan ju kvitta det mot gamla business
Är det någon som har sett om Ica eller Coop har några fina lurvar i år? *lurvmissbrukare*