• zasata

K*B*N, pratar del 11

skoj att sy,,

nja jag vill väl egentligen ha bostadsrätt, men detta var så billigt.. och jag behöver plata för barnvagnarna sen får vi se hur mkt "fel" det är måla gör man ju men allt annat.
    har tittat på lite olika radhus runt om, men mkt går för 2½-3milj..

• zasata

SUCK!!!
    Nu kommer jag få både feber och magsjuka :(
    En på jobbet trodde bara magsjuka var om man kräktes.
    hon hade bajsat vatten i natt, trött, ont i magen och kroppen, kan inte äta, dricka kaffe eller röka mår illa. detta fick ahg veta en timma innan jag slutade!! Så inte undvikt henne, gått på toan också.

• zasata
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-09 13:38:50 följande:
    Åååh, vad fint zasata och vad söt han är!
    tack :) Tyvärr är mössan så stor :( skall prova den på Ebba :D
    Fröken Småland skrev 2010-10-09 13:39:02 följande:
    Gullunge

Vad gillar du vagnen då? Har inte hört något utlåtande alls?
    Helt okej, men måste verkligen köpa nya hjul för nu är den trög av all skit från förra ägaren men vill inte göra rent dom..
  • zasata

Tant, att köpa min om något år låter bra ;) jag ska bara köpa nya hjul topsett också... ;)

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-10-10 09:40:21 följande:
    Nu är jag inte ute efter att provocera men får jag bara fråga er som döper era barn trots att ni inte är kristna hur det kommer sig?
    jag döper inte, haft namngivning.

Jag är såååå besviken, skulle få köpa en dash till grymt pris och skulle typ sätta mig i bilen och åka, då drar sig säljaren ur!! :(
  • zasata

påtal om jul jobbar jag helst.. då slipper jag tänka på det.. ;)
    rolig mamma va.. ;)

Men vi brukar en dag åka till min pappa, oftast dagen innan och byta julklappar, också är hans tjej där ibland och min bror. Sen på julafton åker vi oftast till mamma, också är mormor och morfar(oftast där) och mammas sambo och hans barn och barnbarn. sen på julaftonkväll åker vi till tobbes föräldrar stannar två nätter oftast och på vägen hem åker vi till min farmor. HAr vi inte träffat mormor och morfar än brukar det bli dagen efter det.*gäsp*
    så jag ser mest jul som något väldigt stressigt att få ihop det att träffa alla och alla skall vara nöjda och glada..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11