Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Hälsar dig oxå välkommen hit Cirkuspuman

Jag har inte kört någon bugga än... men det kommer ju bli en till bebisen i magen, den här gången. Har en uppe på vinden som jag ska klä om Och JA, det är gänget här inne som hjärntvättat mig under...vad blir det? 4 års tid???

Kommer variera buggan med en gammal, gammal, gammal Brio oxå. Och så har en maclaren technoXT och till senare finns även en sulky kvar här hemma oxå.

Min nisch som jag hittat nu under de 7 år jag varit aktiv i barnvagnsvärlden, är att jag tydligen gillar begagnade vagnar bäst, som jag kan sätta min egna unika prägel på. Så här blir det inget nytt mer igen, om det inte råkar slinka in ett bi då vill säga  

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-02-26 17:55:23 följande:
     Har 2 kompisar som kör Cosmon som dem är supernöjda med, men dem tycker/tror iofs också att man bara behöver 1(!!!???) vagn....
    Min syster är så! Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker influera på henne. EN vagn bara!!! Usch! Och inte nog med det. När hon blev gravid andra gången så köpte hon en PRECIS likadan vagn till nummer 2 som hon hade till den första, fast bara annan färg. För att de var ju som nöjd med den modellen!!! VA!?!?!?! Är folk så? Är det normalt??? Är vi så onormala???
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-26 20:13:42 följande:
    Utpumpad mjölk från maken? Förvånad Obestämd Oskyldig Flört
  • Lindadjo

Jag har precis köpt våran vagn nummer 22 Jag har oxå lovat att ta det lite lugnt med vagnar den här gången, och tror jag kommer kunna hålla det. Ett tag hade jag väldigt många vagnar samtidigt, vi bodde i lägenhet då och hade ett barnvagnsrum i förådet som jag ensam totalt occuperade Fick till sist en tillsägning från fastighetsägaren att jag måste låta andra få plats där med sina vagnar oxå? Va?! Fräckt va?!

Inte roligt med feber Cirkuspuman, hoppas du och dottern kryar på er! {#emotions_dlg.flower}

• Lindadjo
    Thulo skrev 2011-02-27 17:22:09 följande:
    Idag sålde jag min Gecko och nästa söndag flyttar en Frog in istället
    Whohoo... grattis! Vad blev det för frog? Någon man sett nånstans??
  • Lindadjo
    Nemia noj skrev 2011-03-04 09:58:37 följande:
    Oj inte mer, känns ju lite tråkigt sälja den för 1500 när man gav nästan 2500 för den med 1 fotskydd, så köpte vi till ett fotskydd extra o åkpåse. Nja då får ja nog fundera på de ändå.
    sälj åkpåsen och det för sig, så får du säkert mer. Det lönar sig sällan att sälja sånt i paket. Eller lägg ut på blocket i samma annons och låt köparen välja om de vill ha åkpåse med för en slant extra.
  • Lindadjo

Får väl presentera mig för AnPa jag med då Jag är lite i bugaboo-tråden jag med. Väntar mitt tredje barn som ska komma i slutet av augusti. Annars har jag 2 pojkar på 7 och 5 år.  Och vad gäller vagnar så har jag nyligen köpt vagn nummer 22. En bugaboo Frog. Men jag tror att det börjar lugna sig med vagnar nu. Jag har lovat sambon det iallafall Han tycker jag har får många vagnar nu... barnet är inte ens född, men jag har 4 vagnar på lager åt den Fast det är bara en av de jag köpt nu (frogen) resten har jag kvar sen tidigare.
    Jag har iallafall till slut, efter alla år av barnvagnar, hittat fram till min grej. Och det är att pimpa vagnarna jag har så jag blir helt ensam om de Det gillar jag bäst. Nu håller jag på klä om frogen, som var väldigt risig när jag köpte den.

• Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-04-01 15:48:32 följande:
    Jag har "bara" två barn, känner mig i minorietet här . Lilleman fyller fyra i maj och dottern fyller åtta i juni. Vart tog tiden vägen?
    Jag har ju oxå bara två barn Så helt ensam är du inte... än så länge
  • Lindadjo

Håller med dig AnPa, jag är inte heller så speciellt förtjust i quiltfodret som frog har på sina vagnar Kräks och då allra minst den nikotingula färgen på den.

• Lindadjo
    mamma på vift skrev 2011-04-02 20:10:52 följande:
    Lindadjo: Måste bara få säga att din Frog är hur läcker som helst... väntar med spänning på hur det kommer att bli med varukorg och liggdelslock oxå!!!
    Tack för mönstret!!! Det var som en sten som lättat från mina axlar, att få ett fungerande mönster Nu blev det ju lite fart på sömnaden igen. Tack, tack, tack!!! Du är bäst!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11