Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Riskiflickan skrev 2010-08-06 23:25:48 följande:
    jag fick inget sms *surar*.... faaast jag har själv legat på sjukhus i skövde inatt efter att ha fått en anafylaktisk chock då jag trampade ner i ett jordgetingbo ock fick 12 getingstick.... blev ambulans, blåljus å hela baletten.... dock tillbaka nu efter nästan ett dygns obs.... med mediciner att ta i fem dagar å adrenalinspruta..... så det känns skönt.
    Aj !!!
    Hur mår du nu?
    Fröken Småland skrev 2010-08-07 14:15:17 följande:
    Riski: fy vad läskigt! Det måste gjort svin-ont, jag har typ storbölat när jag blivit getingstucken.
    *nickar med hållande*
  • Tant Pruselius

Jag färgade min solblekta uj klädsel,med lyckat resultat.Vet inte om frk S gjort det samma?
    Bild på min finns tillbaka i tråden.

Vad har alla försig idag?

Kavat-har den lille fått nått namn? STORT grattis igen!!!

• Tant Pruselius

Hej hallå! Här har ni mig. Frk s och ni andra med iphones vad behöver jag för apparat? Idag har det vart marknad - det blev en massa shopping bl.a. Lite egensydda barnkläder av mmhbarnkläder.com

• Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-08-08 13:18:23 följande:
    Har missat, blev ju jättebra Hur mkt färg köpte du? Vilka grader?
    jag körde på panduros textilfärg, så det gick 11/2 mellan flaska. Inga grader, bara svampa på.

Jag är sugen på en Swift nu
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-08-09 20:50:19 följande:
    Nemia: när det gäller uj så är de i uj-tråden helt hysteriska med årsmodeller. Det är svarta fotstöd hit och nya loggan dit. Och så håller de nazinoga reda på importmodellerna också så klart, oj oj oj Fattar inte att de orkar bry sig, själv har jag en 05 eller 06 men enda anledningen till att jag vill/behöver veta det är för att vara säker på att extraklädslar som jag köper säkert passar. Men en sak har jag lärt mig och det är att de ställbara knäledshandtagen kom 2005 så om ditt är fast så är det en 04 eller äldre.
    05:an saknar slaget över handtaget som kom 06 svarta stödet kom 07
    Detta har säkerligen uj veteranen asse koll på
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-08-10 22:37:55 följande:
    Prus: vadå för apparat?
    appar, den jäkeln lyder inte alls....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-08-10 22:37:55 följande:
    Prus: vadå för apparat?
    jag har nått som heter Text me - vad gör jag med den?? Vet du?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11