Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-06-10 13:15:31 följande:
    Jag tipsade henne om den redan i morse. Håller fortfarande tummarna.
    jag är sen idag, brukar kolla blocket och T till frukostmuggen. *S*

Jag var på väg att köpa camramen i tälje men jag ångrade mig. Jag vill ha en oriven.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Åh jag fullkomligt avskyr alla butiker som gör reklam på webben men inte säljer via webben. *grrr*

• Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-06-10 18:24:28 följande:
    Den blommiga från BRIO såldes ut för 249:- här i sta'n. Var SÅÅ sugen, men har ingen vagn som matchar. Än.. ska jag tillägga.

Fröken Småland: "Vi hämtar en sjuksköterska.." *viker mig dubbel av skratt*

Asereht: Vaaa? Inget SATC-fan? *chockerad* Jag bara älskar serien, men har inte fått se hela, någonsin.. Däremot har jag köpt 1:a filmen som jag ska se när jag sett serien och sedan måååste jag få se 2:an på bio.

Idag var vi ensamma hemma, Vemund och jag, Vipera pluggar. Vi slösade lite skatteåterbäring på medicin till mig, solkräm till Vendel och pulvergröt till Vemund. *nöjd* Vendel fick vara med på ÖoB och Maxi också och skötte sig myyycket bättre än när vi båda föräldrar är med. *tror på Frk S m.fl. teori om barn och ensamma föräldrarna*
    Meh! Jag vill ha en röd blommig och en brun blommig och så matchande dynor och så fleeceåkpåsarna. Jag är lite kär i mönstret faktiskt men försöker hålla mig ifrån att springa och spendera hela skatteåtebäringen på det. Hade dom reat här i stan hade jag varit där!
  • Asereht
    zasata skrev 2010-06-10 18:20:13 följande:
    så tjejer.
    kidzmode.blogg.se/2010/june/vilken-outfit-ska...
    klättvagnen idag.

och sen köpte jag ju uv sufletten på kidz, (skulle väntat och köpt på skurk..)
    men den ligger i gallerit gär på FL, men får den inte bra. HJÄLP!
    Helblå är snyggast tycker jag. Men jag tycker att blå och röd funkar finfint. Snyggt! Däremot har jag svårt för den där silvriga uvsuffletten som jag tycker är skitful.
  • Asereht
    zasata skrev 2010-06-10 20:21:09 följande:
    ja den e inte så snygg Men väldigt bra när vi är på landet tänkte jag. och dyr 750spänn :o
    men ser du hur fult den sitter?
    Det ser onekligen lite skumt ut mot bilder jag sett...
  • Asereht

Blir inget uppvisande av alster ikväll. Det tar väldigt lång tid att få saker sydda med barn och bebis runt benen.Dessutom var jag tvungen att avbryta för att baka till imorrn då vi har knytistårtkalas med storbus klass.  Kantband kvar nu bara. Sen ska det bli intressant att se hur det blir.

• Asereht

Nu har vi varit på skolavslutning och efterföljande tårtkalas. *pust*

Idag är jag ruggigt trött och har ont i skallen. Vi har bestämt att vi äter ute idag alternativt tar hem mat. Gu så skönt säger jag bara. Sen ska jag köpa godis och softa hela kvällen.

• Asereht

Vad skadad man blir av att vara på det här stället! Idag på skolan här ute i skogen så såg jag en Bee live och in action för första gången. Såg fin ut. Kom på mig själv med att vilja testa en. Jag tycker ifos att de är skitfula men buggan ser ju ut som ett ufo också.  

Men saken är den att när skulle jag använda en bee? Jag är inte på stan särsklit ofta och är jag det så är det ju froggen jag ska använda. Jag kan inte direkt försvara en vagn i den prisklassen för att ligga tillgänglig i bilen eller....nä...sen skulle det ju bli en sak till som kräver en massa tillbehör och och och...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11