K*B*N, pratar del 11

Nu säng!
Go natt!
Kavat- jag vill oxå hemskt gärna veta vad den lille fått för namn?! Sitter i bilen och lyssnar till pippi på rymmen. T vägrar hörlurar,men så länge hon är nöjd är vi andra nöjda :). På torsdag är 6veckors sommarlov över för detta år.
Kavat- jag försökte svara på inbox men sidan bråkar med mig. Ett mkt fint namn blev det! Ett favo!
Min brors dotter fick en dotter , wola! ;)
God morgon på er! Här har vi tjejdagar nu till jobb och dagisstart på torsdag. Pappan började jobbet idag, han fick ju dock sem en vecka innan mig så det är ju inte mer än rätt... Visst ? Så idag ska vi nog leta fram cykelnyckeln och ta oss ner till centrum för att leta 3års present. Eller så plockar vi fram den höststädade Been som fått vila medans vi vart på Lammholm och Öland, den längtar vi efter att få köra. Och ser ni en komplett CAM denim gärna med lite röda detaljer som suffla eller ligdelslock eller liknande till bra pris så HOJTA !
Tack ! Vi får helt enkelt hålla tummar och tår så att dem blir alldeles blå. Men jag fågar inte riktigt tro på det....... Vi får vänta o se Kram!
Frk S - http://www.tradera.com/Po-p-pop-polarn-gron-skal-SKALOVERALL-stl-104-NYSKICK--auktion_302818_116635424
Jag älskar den gröna färgen *kär*
Annars såg jag fina turkosaskaloveraller på Lindex för fjuttiga 249:-, kan ju va bra...