Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-08-20 14:27:57 följande:
    Lusläste personens omdömen och det är tydligen inte ovanligt att personen budar och sedan ignorerar. Hämndomdömen ges också.
    Irriterande! Jag är också livrädd för hämnomdöme så jag brukar vänta till sista dagen och då ger jag negativt *fegis*
  • Fröken Småland

Zasata: jag har aldrig klarat den där rundade suffletten på Babytravel men annars ser den riktigt schysst ut. Bra pris!

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-08-21 08:20:00 följande:
    själv skall jag köpa nyyyyy! får in ca 1000kr på T denna veckan
    men regbåg eller blå?
    Regnbåge!!! *älskar* Särskilt den gamla färgställningen.
  • Fröken Småland

Jag får också en rejäl slant på Tradera nästa vecka och den skall gå oavkortat till nya läckra ytterkläder till barnen. En skaloverall från Polarn, en Molo regnbågsjacka + termobyxor eller regnsbågsoverall till lilleman är ett absolut minimum Och så några fina termobyxor till Maja men har ingen aning om vad jag skall köpa för några. Enfärgade svarta tror jag så det passar till hennes ceriserosa jacka.

• Fröken Småland
    Nemia noj skrev 2010-08-21 12:23:48 följande:
    såg aldrig annonsen men jag har troligt vis min UJ singel vagn kvar eftersom dom som buda på den på T inte hört av sig på över en vecka... Inte varken på mail eller mina sms. . Blir så förbannad...
    Var ju rena gratis priset på den och så skiter dom i att köpa den....
    Vadå, lade du ut den till försäljning direkt?
  • Fröken Småland
    Nemia noj skrev 2010-08-21 13:12:05 följande:
    Nej har inte lagt ut den ännu, men svara hon inte innan Tis nästa vecka så överväger jag att kasta ut den på Blocket.
    Ja, men jag menade att du lagt ut den på Tradera. Trodde du var nöjd?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-08-21 16:48:00 följande:
    Om jag kommer dit kollar jag absolut åt dig.
    Och så kollar du efter en 104:a också *ger order*

• Fröken Småland

Är det någon som har IP-telefoni? Jag tänkte att jag skulle skaffa det nu när jag äntligen har en hygglig uppkoppling men jag vet för lite för att orka leta efter bästa deal. Sen har jag en fråga som jag inte vet vem som kan svara på då det känns som att den faller mellan alla stolar men det kanske är någon här i tråden som känner någon elresemontör? Drömmer

Fråga: funkar hemtjänstlarm även om man har IP-telefoni?

• Fröken Småland

Tack för svar om IP-telefoni! Inte de svar jag önskat men ändå

Jag skall i alla fall byta. Vi ringer väl en timme i månaden på den fasta telefonen så det blir dyr minutkostnad...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11