Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-05-30 23:06:07 följande:
    men jag får den inte att hänga kvar på det viset som Lindadjo får---min bara hasar ner och lägger sig mot "korset"
    jag har min på detta viset nu,

men hade föredragit att ha den i fotändan men T klagar på att det är för trångt då
    Tror fröken S menar att den ska vara nere i korset... jag har hängt upp min på bromsgrejen. Önskar jag kunde ha min där du har din... men så gott om plats framför chassit finns inte på frog. Så hänger jag den där du hänger den så är den precis bakom pinnen på chassit.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-05-30 12:57:12 följande:

Be-my-guest?

Oups, "råkade" just sälja paraplyåbäket Techno XT som är stor som en swift hopfälld men noll komfort... Rätt bra förtjänst åxå... Då får jag väl köpa en ny? *ber snällt*

Har ju bara en Swift, en Breeze, en skruttig Phil&Teds och en Quest.... Å just det, en reservdels PT på väg i helgen... Spanar efter en kul zapp att ha i båten i sommar... sneglade till å med på den där märkliga Mutsy Spidern på B... var den inte uppe till diskussion tidigare... nån som klämt på den i verkligheten... ser smal ut, kanske inget för en 3åring....? Har inte Zazata en el haft? Kanske har drömt det...

Skojjar du???!?!?!? Åbäke??? Jag fullkomligt ääääälskar min Techno XT! Den har varit mig trogen i 5 år. Och fortfarande ryms min 7-åring i den. Inte för att han får åka, men han ryms. Till och med min större 5-åring får plats Tycker den är en av de bästa och rymligaste paraplyvagnar som finns!!!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-05-31 13:21:35 följande:
    Ni som sytt solgardin till vagnen, vart har ni hittat ringar?
    Kan man inte ha vanliga duschdraperi-ringar? Öljetter i tyget och sen sån ring. Det borde ju funka, och kommer ju i ganska stora pack, då kan man ju sy flera och sälja
  • Lindadjo

Idag har vi varit på marknad i Rabalshede, precis när vi skulle åka hem, vi sitter alltså i bilen, och korsar ett ställe där folk går över vägen för att komma till sina bilar, så får jag syn på en bugaboo...2 sekunder senare ser jag att ägaren till buggan är en av mina bästa vänner!!!! Hon som bor i Malmö nu, och fixade upp min frog till mig. Hon var och hälsade på sin mamma på Orust den här helgen. Det var ju ren tur att vi stötte på varandra där!! Då såg jag iallafall att hennes varukorg såg ut som en påse nötter typ, och jag frågade vad det var för fel med varukorgen. Och det undrade hon med. Hon hade ju ingen bottenplatta i den!!! Och hade ingen aning om att det skulle vara en sån där. Nu undrar jag, går det att få tag på såna? Utan att köpa en hel varukorg?

• Lindadjo
    Asereht skrev 2011-06-02 16:48:06 följande:
    Plastplattan är av samma material som de använder för att skydda när de packar. Jag har flera sådana skivor men jag vet inte om de är i rätt strl. Kan du mäta din platta så ska jag kolla på de som ligger i garderoben om någon av dem kan funka. Isf kan jag ju skicka den med liggdelen.
    Fast jag har ju bara varukorgar till frog, hon har en cameleon, de är väl större?
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-06-02 17:28:10 följande:
    Då kan jag jämföra jsälv eftersom jag bara har camvarukorg hemma, trodde hon hade en frog som du. Återkommer.
    Suverääääänt!!!
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-02 19:40:44 följande:
    Jag funderade på galon men tror inte det blir bra.....
    Galon är väl ganska tjockt.
  • Lindadjo
    passau skrev 2011-06-06 08:01:23 följande:
    Tja vid denna kusten ska vi få regn... Även om d varit blå himmel sent igår... Orkar inte gå å kolla... Men fåglarna kvittrar så d e bog fint nu
    Jaha, ska det regna? Ja, man vet ju aldrig. Men just nu är det klarblå himmel och 19 grader i skuggan.
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-06-06 10:06:44 följande:

här har det kommit en snabb skur, fast det var klarblå himmel imorse... hoppas det inte drar norrut till dig lindajo

ingen som ska ut å vifta med svenska flaggor idag? försökte förklara för 6 åringen varför han inte fick gå till dagis idag och vi kom fram till att det var sveriges födelsedag... får väl fira med sill å potäter eller nåt

Jodå, det kom mörka moln från ditt håll, och en snabb störtskur. Nu blåser det bara... tycker synd om sambon och bygg-gubbarna uppe på vårat tak. Hoppas de inte blåser ner därifrån.
  • Lindadjo

Jag plockar och städar så jag håller på att krevera... varför ska det vara så jobbigt? Bara för att man råkar vara höggravid och väga 20 extra kilo! Jag svettas som en gris! Men jag gillar att komma hem till ett städat hus, så det är bara att städa på. I övermorgon åker vi... jag tvättar kläder oxå, som en besatt. Jag vet inte än vad vi ska packa med oss, men det är skönt att äntligen få tömma tvättkorgen! Skönt när det varit fint några dagar så man kunnat hänga ut tvätten, för då kan man ju helt plöttsligt tvätta flera maskiner om dagen, istället för en varannan dag.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11