Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

VARNING! Nu spammar jag tråden med bugga och mina alster! Cool Solig

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpwovqvd.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpjrcs7p.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpfyiv7b.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpwahxt6.jpg
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Tack tjejer! Hjärta

Jag blev nöjd själv faktiskt. Men det är farligt med sånt här pyssel, det föder alltid fler idéer när man håller på. Nya lösningar och varianter man vill testa. *s* Så nu har jag börjat sticka på ännu ett fast i retrofärger som ska matcha mina brun/orange/rosa saker framöver.

Jag har bytt "avatar" förresten så bli inte förvirrade nu, nöffeliten fick vara med.

• Asereht

Jag väljer att blunda för allt som har med körkort att göra för tillfället eftersom det bara gör mig arg och deppig.

• Asereht

Tjo! Idag fick jag hem Buppa påsen som jag beställde i söndags! Snabba puckar.

Den är jättesnygg och STOR! Den kommer att räcka länge vilket är väldigt bra. Det är en röd/turkos med cirklar. Den kostade mig hela 295:- som hittat alltså. Den kommer att passa väldigt fint i  röda happysittdelen och den skulle absolut vara otroligt snygg till blå basen med röd sufflett (nu får väl Fröken S slag! ).

kawaiikids.se/catalog/images/turquoisecircle.jpg

Fö fick jag hem en röd molnmössa, en djungeldress från LIngon & blåbär och en rosa (gamla) sommarsuffla till buggan. Fast den blir nog till nästa år.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-06-16 07:42:08 följande:
    Asereht: Håll dig tillgänglig på mobilen på fm ifall jag hittar skalkläder i din strl
    Jag är tillgänglig, du har väl inte missat att jag har nytt nr. *orolig*
  • Asereht

Jag tror jag har råkat ut för mitt första riktiga wierdo på T!

Jag tog en sak på köp nu igår på dagen. Sedan dess har människan mailat tre ggr om betalning och nu damp det ned ett mail om att jag ska ringa henne omgående då pengar inte kommit in! Lite skrämmande faktiskt. Obestämd

Jag betalade in igår kväll när jag fick kontouppgifterna. Om det inte syns på hennes konto än kan jag inte göra så mkt. Vi har inte samma bank så det kan ju hända att pengarna inte dyker upp förren senare alternativt imorgon bitt.

Jag tänker inte ringa! Det är en av orsakerna till att jag gillar T, att man slipper hålla på och ringa till folk man inte känner (rys).  Jag tycker faktiskt att människan är lite läskig. Spöke

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-06-16 15:46:11 följande:
    Men vadå, jag väntar ju faktiskt på pengarna, lägg på ett kol va? Död
    *ha ha* Spöke

Men håll med om att det är lite märkligt!
  • Asereht

Ni som syr mkt, vart är bäst att beställa ifrån om man vill köpa tillbehör som kantband, viselin (eller hur det stavas) osv? Funderar på att skaffa mig en snedslåvikare också, är det så smart som det verkar? Jag gillar bred akantband och det är inte alltid man hittar det.
     Tips emottages tacksamnt.

• Asereht

Jag mailade och svarade att jag nås via mail om det är viktigt och att jag har fört över pengar men att de nog inte syns än. Hon svarade "jag ville bara kolla att du betalat". *ooookej*

Jag brukar vänta att kolla sånt till det har gått runt en fem dagar utan respons, hon väntade inte ens fem timmar! *skakar på huvudet*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11