Ekorrfamiljen skrev 2010-06-17 10:52:04 följande:
Är det någon här som är piercad i näsan? Min dotter vill pierca sig och jag har väl sagt ett halvt njaa, men det känns dumt att göra det nu på sommaren. Är det bara jag som är fånig eller? När man tatuerar sig bör man ju göra det efter att rötmånaden är över som tidigast liksom..

Jag har piercad näsa.

Jag gjorde det på vintern vill jag minnas. Vänta till hösten iaf, efter värsta värmen och så. Infektioner frodas ju av värme och fukt. Minns att det gjorde sjukt ont också även om det var snabbt över.

Nifelheim skrev 2010-06-17 11:03:02 följande:
"MAMMA jag hittade dina TUUUTTAAAARRR! " vrålade Elric så att det ekade i hela tvättstugan i morse när han skulle hjälpa mig stoppa in tvätten i tvättmaskinen. Det var alltså en BH han hade hittat, ska jag tolka det som att jag har så små bröst att han tror att de är borta utan bh:n?

*ha ha* Underbart!
Kavat skrev 2010-06-17 13:44:17 följande:
Tunn och prasslig, om jag tänker på rätt jacka. Vet dock inte hur den håller mot vatten för jag har inte testat.
Jag har inte hört om Po.P uppror, men kan inte annat än att hålla med.
Råkade åka en sväng om Po.P på vägen från akupunkturen.. Tänkte att jag kan ju se om de har något som jag råkar vilja ha. Jag hittade en massa till bebisen som jag var tvungen att köpa.

Bl.a den fina gröna skaloverallen, dock blev det i 74, tycker inte behover finns innan, så den får ligga här och vänta ett år, men älskar färgen så kunde inte låta bli. *Viskar och en grön i fleece också... Och lite annat...*
Tunn och prasslig funkar för mig, regn hoppas jag den står emot eftersom det är en regnjacka och de skryter med att den är vattentät.

Beställde iaf. Får väl sälja om jag inte gillar. Vem kan motstå regnbågsrandigt liksom.
Jag var sååå nära att köpa den gröna fleecen till A men så blev jag lite snål sådär precis innan jag skulle köpa. Insåg att jag inte riktigt vet vad vi behöver än så jag väntar.