K*B*N, pratar del 11
Before - and after!
Vemund ser knubbig och sur ut i bakgrunden, men det får ni ignorerar. Han får en egen bild här strax..
Before - and after!
Vemund ser knubbig och sur ut i bakgrunden, men det får ni ignorerar. Han får en egen bild här strax..
Vemund nyss, inne på Vendels stökiga rum... Kläderna ute i hallen skyller vi också på Vendel.
Tack tjejer!
Jag brukar alltid köpa nästa säsongs vinterkläder på rea, men än har jag bara hittat ett par termobrallor till Vendel för 100:- men that's it! *surar* Lindex "rea" är ju inte precis billig. Jag ska nog dit när (om) jag får pengar i tid och leta lite mer baskläder till Vemund att ha på dagis iaf.
Angel: Usch vad läskigt! Stackars lilla C!
Fina Molo ni hittar, finns de i lite pojkigare stuk? *hoppas innerligt på en tjej i magen annars*
Här donar vi lite innan mäklaren ska komma. Alltså, det ser ut som skit här, men det får de ta.. men jag önskar att vi hade ordning och fint. Får ångest av alla prylar. Bläääh!
Vi brukar alltid äta pasta och köttfärssås på fredagen och resten av färsen blir tacos på lördagen.
Jag har Nifs Gesslein Panorama. Det är nog den vagn jag varit mest kär i av alla mina vagnar.
Japp, Nif is tha pimp!
Grattis Nif!!
De där lurvarna som Fröken S har hittat är jag lite sugen på också. *surar vidare över FK och Kommunals a-kassa*