• zasata

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-10-24 20:13:48 följande:
    Nää. Inte influensa. Sån där sjuka vi inte nämner vid namn och det är ju inte så många som vill bli smittade av sånt, så då får man klara sig själv. Nu börjar jag åtminstone återfå medvetandet, men det har varit ett tufft dygn.
    usch och fy, men hoppas du haft ditt för i år då. :) Man "ska" ju ha det i snitt en gång per år ;)
  • zasata

gäsp.. nu är det min tur att vara sjuk.. eller inte sjuk än.. mår illa känner mig halv febrig och jätte snorig och trött.. blir sängen tidigt.
    var på föräldrar möte idag.. i fredags hade dom skickat hem TRE barn med diarré :o

• zasata
    Asereht skrev 2010-10-27 15:21:21 följande:
    Krya på er till alla som känner sig risiga på ett eller annat sätt.

Jag är själv inte frisk än och har absolut noll ork. Hjärnan har piggnat till mer än kroppen vilket gör att man tror att man ska orka saker. Det visar sig rätt snart att man tagit sig vatten över huvudet. *suck*

Jag har ett ilandsproblem som jag sitter och fundrar på just nu. Vi ska på en slottsweekend med julbord i början dec. Tänkte först att jag skulle lyxa till det lite och ha klänning men så kom jag ihåg ammningen. Vad sjutton hittar man på som är lite uppklätt men ändå ammningsvänligt?

Jag har bestämt mig för att klippa kort. Jag är så less på rismattan och allt hår jag tappar. Nu ska jag bara hitta en frisyr som jag kan visa frissan. Synd att man inte kan få se innan hur man kommer se ut i frisyren man funderar på.
    hur ofta ammar du nu? måste du ha "amningsvänligt" eller kan du gå och krångla av klänningen på toa 10 min och amma? eller ge flaskan?
  • zasata

Är det gnälltåden nu?

Då passar jag på :D

Jag är helt slut!! Jag vill ta mitt pick och pack och åa iväg och bara vara jag och sova. influensan går på jobbet och jag går bara runt och väntar på det, har trotsat min fobi till 100 så får migrän liknande hela tiden och knaprar alvedon. BLÄ!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11