K*B*N, pratar del 11
Heja lindajos vällastade vagn. Jag är så in kvinnan trött, men maten lagar ju inte sig själv tyvärr! Inte kul när man mår illa av ALLT! Vad ska ni äta? Tror det lutar åt pasta carbonara här...
Heja lindajos vällastade vagn. Jag är så in kvinnan trött, men maten lagar ju inte sig själv tyvärr! Inte kul när man mår illa av ALLT! Vad ska ni äta? Tror det lutar åt pasta carbonara här...
Haha min iphone "rättar" mina inlägg såå bra-verkligen Jag är ju då så in i bomben trött och inget annat!
någon här med erfarenhet av kub-test?
Nu korren, nu har jag äntligen en turkos overall Hr till dig. Nu ska den bara på lådan.... Men du har den snart, kram
Oho frk s- det vill jag . Hur är det med blodproverna som man ska ta innan, hur långt innan ska dem tas? Min bm skulle nämligen skicka iväg en remiss till motagningen om att jag ska få utföra kubtestet som jag förstår ska utföras i v 12+3? Det inebär att det ska ske nästa fredag för min del då... Jag/eller sambon skulle komma upp och hämta remiss på blodproverna som jag sedan skulle ta på vårdcentralen under veckan(som jag förstod det som)
Lindajo - tråk bråk tant! Hoppas ni får det bra i England. Kramom!
Frk S vad blev det shoppat igår? Här är jag hemma med en liten febrig tuva. Fast ingen feber nu på morgonen men igår kväll/ natt va hon skållhet... Hon har haft feber 3 gånger sedAn hon föddes så vi blir helt stressade och tror hon är dödssjuk vid 38grader....