Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-08-25 12:36:41 följande:
    *undrar om vi fått bild på frk s uj än* Ekorren - nej inget kontonr, det kommer ;)
    Äsch, det är inget att se, den ser ut som alla andra . Jag har en Beach Lime, en Coco och en gräsgrön klädsel men ingen av dem är i särskilt fint skick. Beach Lime är fin förutom att den fransat sig i sitstyget precis där det färgade tyget sitter ihop med det enfärgade. Det gör inget för funktionen utan är mer en estetisk fråga (som jag var medveten om och betalade därefter). Cocon är solblekt (surprise!?) och skall åtgärdas men jag har inte bestämt hur ännu. Eventuellt vill jag göra den brun då jag inte gillar grått men vi får se. Det svarta är riktigt svart och fint och jag har den på nu utan sufflett och med en blå mopeddyna från AddStroller. Riktigt fint faktiskt. Så har jag bågen för suffletten bar så att jag kan använda regnskyddet som både jag och lilleman älskar . Lite Taikon blir det med den bara bågen men va sjutton, vi är från landet

Och den gräsgröna är allmänt supersliten men ack så snygg i färgen.
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-08-25 13:37:04 följande:
    jag blir så trött, hade fter mycket om och men (var ute i god tid, över en månad innan) fått ihop barnvakt till på lördag, en skulle ta morgonen och en lunch fram till kasnke tre-tiden. Alltså behövde jag pussla med två pers för ingen kunde/ville halvdag själv.
    Nu iaf. har ena personen backat, nu idag onsdag! Tack för det, nu får vi ingen barnvakt Gråter Hade efterlängtad utställning att åka på, den andra för hela året (har ju opererat tiken så därför har vi missat alla).
    Man blir så ledsen, det var viktigt för oss och inte har vi nån som finns där ens ibland då... dels borde de vilja umgås med barnbarn mm.. ja ni vet Rynkar på näsan

*gnäll av inlägg för att lätta på tårarna*
    Tasmörtar Jag blir inte klok på folk ibland.
  • Fröken Småland

*håller tummarna för att affären går i lås*

Håller dessutom tummarna för alla de auktioner som går ut ikväll. Alltid lika spännande!

• Fröken Småland

Du måste dra ned på arbetet har jag ju sagt . Vadå, fick du svar att den var såld? Hoppas hon fick den i så fall. Skall du inte hellre ha en med rörliga framhjul?

• Fröken Småland

Z: är det ett vikariat du har? Är den nya tjänsten också på BS? (kul förkortning). Skall Tobbe vara hemma hela tiden, han skulle väl plugga?

• Fröken Småland

Usch, det är hemskt att inte få sova Kavat! Men det blir nog bättre när dom helst, de skärper ju till sig de små huloganerna Hur går det med tuttarna, hjälper medicinen?

• Fröken Småland

Prus: bara jag och min UVI som är vakna på nätterna. Men jag passar på att titta ordentligt på kidsen för de är väääldigt söta när de sover

• Fröken Småland
    Angel Gbg skrev 2010-08-26 10:41:39 följande:

Måste berätta om min söta C imorse. Hon är så trött och kan inte sova med sin patch och i morse försökte jag få henne att stanna hemma från dagis men ack inte gråt, vrål och tjut. Jag nämnde då lite försiktigt att imorgon blir det inget dagis för vi ska åter till doktorn, tjut, skrik, gråt och så lägger jag till men vi kanske kanske kan hälsa på Passaus S efteråt *tystnad* JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Då ska jag gunga i dom där plonkgrånkgrejerna och så ska vi leka.... Så lilla S är en favorit här som slår även dagis...

Vad gulligt
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11