K*B*N, pratar del 11

Och den gräsgröna är allmänt supersliten men ack så snygg i färgen.
*håller tummarna för att affären går i lås*
Håller dessutom tummarna för alla de auktioner som går ut ikväll. Alltid lika spännande!
Haha, det är ju den Asereht förhandlar om. Cat fight!!
Du måste dra ned på arbetet har jag ju sagt . Vadå, fick du svar att den var såld? Hoppas hon fick den i så fall. Skall du inte hellre ha en med rörliga framhjul?
Z: är det ett vikariat du har? Är den nya tjänsten också på BS? (kul förkortning). Skall Tobbe vara hemma hela tiden, han skulle väl plugga?
Usch, det är hemskt att inte få sova Kavat! Men det blir nog bättre när dom helst, de skärper ju till sig de små huloganerna Hur går det med tuttarna, hjälper medicinen?
Prus: bara jag och min UVI som är vakna på nätterna. Men jag passar på att titta ordentligt på kidsen för de är väääldigt söta när de sover
Måste berätta om min söta C imorse. Hon är så trött och kan inte sova med sin patch och i morse försökte jag få henne att stanna hemma från dagis men ack inte gråt, vrål och tjut. Jag nämnde då lite försiktigt att imorgon blir det inget dagis för vi ska åter till doktorn, tjut, skrik, gråt och så lägger jag till men vi kanske kanske kan hälsa på Passaus S efteråt *tystnad* JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Då ska jag gunga i dom där plonkgrånkgrejerna och så ska vi leka.... Så lilla S är en favorit här som slår även dagis...