K*B*N, pratar del 11
Hörrni, vad händer i sthlm helgen den 24-26 september, för de finns ju inga hotellrum att boka.....
Asereht- vi kör på den lilla mössan! Vilken storlek stickade du till Vemund?
Hörrni, vad händer i sthlm helgen den 24-26 september, för de finns ju inga hotellrum att boka.....
Asereht- vi kör på den lilla mössan! Vilken storlek stickade du till Vemund?
Hurdana är Gneis i strl stora eller små?
Ekorren- jag är väldigt nöjd!
hu, vad ledsen jag blir . nu när vi äntligen fått tid till stereliseringen så är det en jättestor läkarkonferans 20-25 september i sthlm. Således är alla hotell och vandrarhem fulla om man inte vill betala 4000 för ett hotellrum!
*suck*
dessutom visste inte de på urologen när nästa tid blir, de samlar ihop alla stereliseringar så görs de på samma gång. (ja alltså männen ligger inte på rad efter varann i salarna ) och inte går det att pussla så vi hinner upp på morgonen för att åka hem på kvällen.
någon som sett ljusare grå täckbyxor i strl 146 någonstans?
var det rabatt även på damjeansen på HM? missade det men köpte iaf ett par till av resårjeansen till lilleman, Han älskar oxå dem. besviekn att de inte finns i större än 128. storkillen som drar 140 vill oxå ha sådana.
Aha- får spana in nå byxor då!
På måndag är det hårda tag som gäller.... Ta tag i vikten!!!! Skitjobbigt, skittrist MEN behövligt.....
Cambridge är det som gäller för mig, skall köra 2 veckor i stöten och sedan belöna mig med något. (inget äta dock)
Hoppas på lyckat resultat, mitt mål är att gå ner 5 kg i månaden och då hoppas jag - 15 till jul.
Det borde gå va?
Asereht- inboxar du din adress så jag kan skicka dig ett paket?
åhhh, vad ni pratar vagnar. Jag vill ha en helsvart emmaljunga vändbar, inte ny men alla begagnade är typ solblekta. Svarade på en köp o sälj här på FL men ingen svarar på de annonserna tycker jag.....
ser ni någon så hojta!